- Anoniem26 september 2019 om 15:32
Hoi allemaal,
Ik zit in een vervelende situatie. Bijna 2 maanden geleden heb ik perongeluk onveilige seks gehad met mijn vriend, het condoom scheurde en ongeveer 3 á 4 uur nadat ik laatste pil voor de stopweek slikte heb ik diarree gekregen. De dag erna ben ik wel nog ongesteld geweest maar wel een beetje laat en 3 dagen korter en lichter terwijl ik normaal gesproken 6 dagen redelijk zwaar ongesteld ben.
Mijn vorige menstruatie is dus helemaal uitgebleven maar ik kreeg wel een paar dagen na de laatste dag van mijn menstruatie(die ik niet gekregen had) een beetje licht rood tot rozige afscheiding. Nu ben ik 2 weken geleden bij de dokter geweest omdat ik sinds de onregelmatige, korte menstruatie symptomen heb.
De dokter zei dat ik voor de zekerheid een zwangerschapstest moest doen en dat had ik gedaan, ik ben volgens de test niet zwanger maar toch twijfel ik omdat ik wel de symptomen heb.
Ik heb ook opgezocht wat dat kan zijn omdat ik wel symptomen heb en de test toch negatief is en ik had een artikel gelezen over schijnzwangerschap, en dat zoiets voorkomt bij vrouwen die te graag zwanger willen worden of er juist angst voor hebben, en dat het vooral psychische oorzaken hebben maar dat is bij mij geen van beide.
Wie weet raad?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
26 september 2019 om 16:07Ga terug naar de huisarts en bespreek het. Vraag dan ook om een bloedtest
Reageren