Hallo,
Ik maak mij een beetje zorgen omdat ik bang ben dat ik misschien zwanger ben. Laatste keer dat ik gemeenschap had was 24 september (3,5 week geleden)
Ik heb de pil 2 maanden doorgeslikt, ik heb 2 weken na gemeenschap ineens klein beetje bloed met wat slijm gehad tijdens het afvegen, vervolgens paar dagen lang bruine afscheiding met slijm. Sinds toen was ik bang dat het met zwangerschap te maken heeft (innestelingsbloed..) maar het kan ook natuurlijk doorbraakbloedingen zijn door het doorslikken. Ik had dus vorige week (10 oktober) stopweek ingelast en ik werd gelijk ongesteld maandag avond of dinsdag, ik weet het niet meer precies, en het duurde tot donderdag. Normaal word ik ALTIJD donderdag ongesteld tot zondag/maandag. Zou dat komen door het doorslikken en doorbraakbloedingen ?
Ik heb 11, 12 en 17 oktober zwangerschapstest gedaan en alle 3 negatief. Wat ik wel raar vond is dat toen ik op de 11e had getest wachtte ik de eerste 5 min en er was maar 1 streep (dus niet zwanger) na 1 uur keek ik weer zag ik ineens een dunne pen streep dus het werd een kruisje, ik weet dus niet of dat binnen de afleestjjr was gebeurd of het een indrooglijn is, de dag erna ging ik gelijk weer testen en die was en bleef gewoon negatief, afgelopen maandag ging ik ook weer testen met een digitale zwangerschapstest en de uitslag was negatief.
Wat mij eigenlijk dwars zit is dat na dat ik ongesteld was tijdens mijn stopweek heb ik tot nu beetje die ongesteldheids pijn in mijn onderbuik en onderrug.. alweer een symptoom wat met zwangerschap te maken kan hebben ðŸ˜. Ik word er heel gek van! Ookal heb ik negatieve testen alsnog ben ik bang dat ik zwanger ben door al die symptomen..
Als toevoeging; ik heb altijd de pil netjes en optijd geslikt. Had geen diarree en ook niet gekotst. Daarnaast heb ik ook PCOS dus ik ben vanuit mezelf niet erg vruchtbaar.
Het kan inderdaad een gevolg van het doorslikken zijn
Dus pijn in mijn onderbuik en onderrug (net als menstruatie pijn) na de stopweek kan komen door het doorslikken ? Of wat anders ?
het zou kunnen