Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik zit een beetje met m’n handen in het haar. Mijn (stille) kinderwens naar een 2e is groot, waardoor het nog moeilijker is.

Enfin… Afgelopen maand ben ik erg slordig geweest met de pil, meer niet ingenomen dan wel of ineens 2 en dan de rest wat ik gemist had door de afvoer. Ons ‘gemeenschapsleven’ is niet heel denderend, 1 a 2 keer per week, dus niet veel kans om dan zwanger te raken.

Ik moest ook voor een uitstrijkje, dus dat heb ik ook gedaan. Dit was allemaal rond de tijd dat ik ongesteld moest worden. De dokter zei me dat ik een mooi rustige baarmoederhals had en dat alles er voor zover hij kon zien goed uit zag.

2 dagen daarna verloor ik een beetje bloed bij t afvegen. Dit duurde een halve dag en daarna was t weg. M’n dochter Is met een keizersnede gekomen en heb nu anderhalve week een onbekend gevoel in m’n buik. Eerst een week alsof er bij m’n litteken een riem strak was aangetrokken en een soort ei gevoel in m’n buik. Na een week was dat riem gevoel weg en kreeg ik een soort krampjes in m’n buik zoals t gevoel als de ongesteld nadert. Maar wel aanhoudend. Nu na 2,5 week ongeveer pijnlijke borsten, licht stuwing gevoel, maar niet opgezette borsten. En sinds 3 dagen wolkerig slijm bij t afvegen zo ongeveer een kleine eetlepel vol per keer.
    En m’n urine Is bijna kleurloos tot lichtgeel.

Heb nu 2x een test gedaan en beide negatief. Bij de eerste wist ik voor de ongesteldheidsdatum dat ik zwanger was door een test. Met ongeveer 3 weken was dat al. Dus had ik toen al genoeg hcg om te testen. Nu niets, zelfs geen schimmetje als streep.

Ben ik toch zwanger? Heb ik m’n ovulatie nu (want ik slik nu helemaal geen pil meer) ik weet t niet meer.

Ik wil nog niet naar de dokter, tis niet zo’n aardige vent. Ik ben al wel op zoek naar een nieuwe huisarts..

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je klachten kunnen veroorzaakt worden door het stoppen met de pil. Je lichaam is aan het ontpillen.

Reageren
    Anoniem

Mss toch maar eens naar dokter gaan.
    En bloed laten nemen kan nooit geen kwaad !
    Hier al 3 dagen misselijk en een raar gevoel in mijn buik maar nog geen test gedaan om dak niet weer teleurgesteld wil worden.

Maar in jou plaats toch maar eens naar huisarts gaan

Reageren
Reageer op: Ben ik zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.