- Samm18 mei 2017 om 19:25
Op 10-5 heb ik mijn ovulatie gehad en op die dag ook onveilig seks gehad met me vriend. 4 dagen later kreeg ik last van mijn baarmoeder, last van steken en een soort zwaar gevoel. Ook had ik meer last van een soort waterige doorzichtige afscheiding. Sinds gister doen mijn borsten extreem pijn en zijn me tepels zo gevoelig dat ik niet zonder bh in een shirtje kon. Vorig jaar heb ik een miskraam gehad en ik herken heel sterk deze symptomen van toen. De pijn nam na een dag weer af en heb nu alleen afentoe ‘last’ van me baarmoeder. Mijn cyclus loopt al jaren optijd en ben al sinds 2 jaar niet meer aan de pil vanwegen stemmingswisselingen door alle hormonen. Kan het zijn dat ik nu zwanger ben? En kan het kwaad dat ik daarbij sport? Ik vind het eng om het nu te doen door mijn eerdere miskraam maar ik kan ook niet op bed gaan liggen de hele dag omdat ik ‘misschien’ zwanger ben
1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 mei 2017 om 19:34Je moet vooral gewoon je ding blijven doen…daar krijg je geen miskraam door.
Of je zwanger bent kan ik natuurlijk ook niet zeggen. Je zult nog even moeten wachten voordat je een test kunt doen
Reageren