- Anoniem15 februari 2016 om 22:16
Hallo,
Mijn man en ik proberen al een tijdje zwanger te worden. Nou was mijn laatste menstruatie 22 januari. Afgelopen zaterdag (13-02-16) had ik een klein beetje bloed en gewoon buikkrampen en last van mijn rug. Het bloed was heel weinig en sinds zaterdag ook niet meer gezien. Wel 3 testen (van action) gedaan en alle drie negatief. Vandaag telefonisch contact gehad met huisarts en die geven aan, zonder enige test of wat dan ook, dat ik niet zwanger ben. Het zit me toch niet lekker ik ben er al heel fe dag mee bezig. Heb ik misschien te vroeg een test gedaan? Als ik dat beetje bloed niet meereken, dan ben ik 1 dag overtijd. Normaal ben ik 3 dagen ongesteld en de 4e dag af en toe beetje bloed.4 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 februari 2016 om 22:37Moeilijk te zeggen….
Reageren
Wanneer was de eerste dag van de laatste menstruatie en hoelang duurt je cyclus?Anoniem16 februari 2016 om 21:01De eerste dag was 22 januari en ik ben altiijd de 27e dag ongesteld
ReagerenAnoniem16 februari 2016 om 21:02De eerste dag was 22januari en ik ben altijd de 27e dag ongesteld
ReagerenJohn (moderator)
16 februari 2016 om 21:20Beetje lastige situatie…
13-2 was te laat voor de eisprong. Dus een ovulatiebloeding was het niet.
Voor een innestelingsbloeding was eigenlijk nog te vroeg…ofschoon het niet onmogelijk is….Maar als ik goed heb geteld ben je nog niet overtijd en zou je menstruatie er morgen moeten aankomen….. Dan was je dus te vroeg met testen.
Reageren