- Anoniem17 mei 2014 om 12:44
Hallo, ik zit met een dringende vraag.
Ik heb dus heel erg het gevoel dat ik zwanger ben.
Ik ben alleen 2 dagen geleden wel ongesteld geworden, nadat ik een week overtijd was. (Normale tot grote hoeveelheid bloedverlies)
Ook heb ik 2 testen gedaan; 1 toen ik 3 dagen overtijd was en 1 toen ik 5 dagen overtijd was en die waren allebei negatief.
Het lijkt mij dus dat ik het niet ben, maar ik voel wel harde plekken wanneer ik mijn buik indruk, dit kan volgensmij ook een darmprobleem zijn waar ik wel vaker last van heb. En ook voel ik iets hards boven mijn schaambeen. (Kan het wel indrukken, doet verder geen pijn)
Ik had voordat ik ongesteld werd last van veel plassen, misselijkheid (Konden ook de zenuwen zijn) en bijna geen eetlust. Ik ben ook 4 kilo afgevallen en mijn buik is beduidend platter. Ik zit hier dus een beetje in tweestrijd.
Is er iemand die misschien een idee heeft wat er aan de hand is?Groetjes.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
17 mei 2014 om 16:06Waarschijnlijk het darmprobleem waar je vaker last van hebt. Er is geen reden om aan te nemen dat je zwanger bent. Je bent ongesteld geweest en de testen geven negatief aan.
[quote]En ook voel ik iets hards boven mijn schaambeen. (Kan het wel indrukken, doet verder geen pijn)
Reageren
Ik had voordat ik ongesteld werd last van veel plassen, misselijkheid (Konden ook de zenuwen zijn) en bijna geen eetlust. Ik ben ook 4 kilo afgevallen en mijn buik is beduidend platter.[/quote] Als je zwanger zou zijn, dan hooguit 3-3,5 weken. Bovenstaande klachten zijn daar dus geen teken van. Dat zou nl veel te vroeg zijn.