Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • _Nova

Hi! Sinds 2 weken voel ik mij anders dan normaal. Ik heb menstruatie pijn in mijn buik, ben enorm vermoeid en heb vreetbuien als een gek! Ik slik de pil gewoon, maar toch denk ik ergens dat ik misschien zwanger ben.. Ik heb al een dochter van 2 jaar oud en bij haar voelde ik mij ook een beetje zo in het begin van mijn zwangerschap. Ik viel gisteren flauw en ben toen zsm naar het ziekenhuis gegaan, daar hebben ze bloed afgenomen en maandag krijg ik daar de uitslag van. Ze hebben ook getest op zwangerschap alleen moet ik pas weer over een week ongesteld worden.. Kunnen ze dit dan wel al in mijn bloed zien? Een test kan ik nu nog niet doen omdat het te vroeg is, maar ik weet het bijna voor mijn gevoel voor 90%! Het is zeker niet gepland want we wouden nog een aantal dingen doen voor we voor een tweede zouden gaan, maar verder wel welkom natuurlijk. Wat denken jullie?

Reageer op: Ben ik zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.