- Nikki15 oktober 2012 om 17:39
Hallo,
Ik heb een vraag, ik heb onderstaande symptomen de afgelopen weken gehad, zou ik zwanger kunnen zijn? (deze symtomen gaan al enkele weken aan)
– Moe
– Last van onderrug (inmiddels weg)
– LAst van spierpijn in de billen (inmiddels weg)
– Rommelende darmen
– Prikkelbaarder/Emotioneler
– Af en toe steken rechts in onderbuik
– Hele aparte dromen(laatste dagen)
– Zwetend wakker worden (inmiddels weg)
– Vaak plassen
– Week voor mijn ongesteldheid, ligt bloedverlies gehad.
Ik slik altijd een doosje lang de pil en dan stop ik een week. Nu ben ik 2 weken terug weer gestopt(doosje was weer leeg) en wel gewoon ongesteld geworden. Of is dit een pilbloeding. Was niet erger of minder dan normaal.Groetjes
4 reactiesReagerenanoniem15 oktober 2012 om 20:18Hallo,
Reageren
Ik heb een week geleden voor het eerst seks gehad met mijn vriend, we hebben het veilig gedaan!
Alleen nu ben ik 3/4 dagen de pil vergeten te slikken.
En heb een zere buik, en pijnlijke borsten, etc.
Ben ik zwanger? Of is dit loos alarm?
Gr.Nina16 oktober 2012 om 10:02@Nikki,
Dus als ik het goed begrijp slik jij 3 weken netjes de pil en last dan een stopweek in waarin je ongesteld wordt (en waarin je dus – mits geen pillen vergeten gewoon ook beschermd bent) en na je stopweek begin je weer met een nieuwe strip, weer 3 weken slikken en dan een stopweek? Dan ben je niet zwanger want je bent gewoon ongesteld geworden. Je zou met je klachten natuurlijk wel naar de huisarts kunnen gaan en eventueel bloed laten prikken. Je symptomen kunnen best door iets heel anders worden veroorzaakt.Groetjes
ReagerenAnoniem16 oktober 2012 om 10:13Het is niet precies bekend hoelang zaadcellen in een vagina kunnen overleven maar wetenschappers en artsen gaan er van uit dat vers sperma ongeveer 72 kan blijven leven.
ReagerenEmma16 oktober 2012 om 10:14Doe een test op de dag dat je over tijd bent.
Reageren