- Anoniemke29 september 2009 om 11:45
hoi ena
als ik moet tellen op mijn vorige menstruatie ben ik vandaag 1 dag over tijd
maar ik wacht nog af
omdat ik de maanden ervoor 33 dagen waren dus we zullen zien wat het zal zijn
te hopen is het deze keer gelukt he
maar laat jullie hier zeker iets weten
xxxxAnoniemke1 oktober 2009 om 16:32hoi ena
het is niks geworden mijn mestruatie is door gekomen dus op naar de volgende ronde hihi
Reageren
xxxxAno3 oktober 2009 om 16:29hey iedereen
ik heb het volgende probleem
Reageren
ik heb nu woensdag mijn menstruatie gekregen
vrijdag rond vijf uur waren die gedaan
zaterdag toen ik opstond had ik niks was zeker al een uur wakker en had steeds niks
toen ik onder de douche stond had ik mijn menstruatie terug denk ik
hoe komt het da die gestopt waren en dan terug begonnen zijn heb dit nu al zo twee keer voorgehad
heeft iemand dit ook meegemaakt en wat kan dit zijn
dank jullie xxxAnneke4 oktober 2009 om 14:47De kans is aanwezig dat dit geen menstruatie is maar een tussentijdse bloeding. Tussentijdse vaginale bloedingen hebben verschillende mogelijke oorzaken, die je het beste met de huisarts kunt bespreken, omdat er aandoeningen zijn met deze symptomen die absoluut behandeling nodig hebben. Lees hiervoor de informatie van het Nederlands Huisartsen Genootschap over tussentijdse bloedingen (Tussentijds vaginaal bloedverlies: http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU8d.htm), en maak een afspraak bij de huisarts. En als je wilt, laat dan nog even weten hoe het is gegaan.
ReagerenAno4 oktober 2009 om 17:30een tussentijdse bloeding kan toch niet das meer in de maand zelf wanneer je nog niet aan je menstruatie bent
deze was gewoonmenstruatie woe-don-vrij
die vrij zelf- om vijf uur gestopt
zat- om elf uur terug lichte bloeding wat bruinig
zat de zelfde dag – rond twee uur weer niks meerdank je
ReagerenAno5 oktober 2009 om 17:14hoi
vervolgzondag niks en vandaag weer licht roos bruinig verlies met wat lichte krampen
Reageren
wat betekend da
dank jeAnoniem7 oktober 2009 om 11:36Sperma loopt na de gemeenschap uit vagina
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Relatie-seksualiteit/118334-sperma-loopt-er-na-de-gemeenschap-weer-uit.htmlena7 oktober 2009 om 14:25Hoi Anoniemke,
Jammer!! altijd een hele teleurstelling he.Maar blijf moed houden,op naar de volgende keer!
Zal voor je duimen
xx ena
ReagerenIneke30 oktober 2009 om 05:27Bij een kunstmatige inseminatie is de kans op een succesvolle bevruchting 50% hoger als je met opgetrokken benen een kwartier blijft liggen liggen. Waarom zou dat niet opgaan voor gewoon vrijen…?
ReagerenJoke7 januari 2010 om 09:05He
ik was bijna 2 jaar geleden zwanger geraakt. en bij mij liep het er ook altijd uit!! maar toch zomaar zwanger terwel ik aan de pil zat dus het moet wel lukken!!even geduld het komt vast wel goed
Reagerenlieve7 oktober 2011 om 01:44hey anoniempje ben je ondertussen al zwanger geraakt?
Reagerenmartine19 maart 2012 om 23:05nou stel dat je zwanger bent na hoeveel dagen of weken kun je beter z’n test doen ????
ReagerenPieter20 maart 2012 om 01:38Je moet met testen wachten tot de dag dat je ongesteld had moeten worden en je menstruatie uitblijft. Hoe later je test hoe betrouwbaarder. Test je te vroeg dan is het hormoon nog niet in je urine aanwezig en zegt de uitslag van de test niets.
ReagerenJosé20 maart 2012 om 01:39Je kunt zelf een test doen of naar de huisarts gaan voor een zwangerschapstest. Sommige meiden zijn ontzettend blij als ze ontdekken zwanger te zijn, maar het kan ook ongewenst zijn. In dat geval sta je voor een lastige keuze. Heb je sex en wil je niet zwanger worden, gebruik dan een anticonceptiemiddel.
Reageren