Zoeken Vraag het forum

graag zwanger willen worden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniemke

hoi ena

als ik moet tellen op mijn vorige menstruatie ben ik vandaag 1 dag over tijd
    maar ik wacht nog af
    omdat ik de maanden ervoor 33 dagen waren dus we zullen zien wat het zal zijn
    te hopen is het deze keer gelukt he
    maar laat jullie hier zeker iets weten
    xxxx

Anoniemke

hoi ena

het is niks geworden mijn mestruatie is door gekomen dus op naar de volgende ronde hihi
    xxxx

Reageren
    Ano

hey iedereen

ik heb het volgende probleem
    ik heb nu woensdag mijn menstruatie gekregen
    vrijdag rond vijf uur waren die gedaan
    zaterdag toen ik opstond had ik niks was zeker al een uur wakker en had steeds niks
    toen ik onder de douche stond had ik mijn menstruatie terug denk ik
    hoe komt het da die gestopt waren en dan terug begonnen zijn heb dit nu al zo twee keer voorgehad
    heeft iemand dit ook meegemaakt en wat kan dit zijn
    dank jullie xxx

Reageren
    Anneke

De kans is aanwezig dat dit geen menstruatie is maar een tussentijdse bloeding. Tussentijdse vaginale bloedingen hebben verschillende mogelijke oorzaken, die je het beste met de huisarts kunt bespreken, omdat er aandoeningen zijn met deze symptomen die absoluut behandeling nodig hebben. Lees hiervoor de informatie van het Nederlands Huisartsen Genootschap over tussentijdse bloedingen (Tussentijds vaginaal bloedverlies: http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU8d.htm), en maak een afspraak bij de huisarts. En als je wilt, laat dan nog even weten hoe het is gegaan.

Reageren
    Ano

een tussentijdse bloeding kan toch niet das meer in de maand zelf wanneer je nog niet aan je menstruatie bent
    deze was gewoon

menstruatie woe-don-vrij

die vrij zelf- om vijf uur gestopt
    zat- om elf uur terug lichte bloeding wat bruinig
    zat de zelfde dag – rond twee uur weer niks meer

dank je

Reageren
    Ano

hoi
    vervolg

zondag niks en vandaag weer licht roos bruinig verlies met wat lichte krampen
    wat betekend da
    dank je

Reageren
    Anoniem
    ena

Hoi Anoniemke,

Jammer!! altijd een hele teleurstelling he.Maar blijf moed houden,op naar de volgende keer!

Zal voor je duimen

xx ena

Reageren
    Ineke

Bij een kunstmatige inseminatie is de kans op een succesvolle bevruchting 50% hoger als je met opgetrokken benen een kwartier blijft liggen liggen. Waarom zou dat niet opgaan voor gewoon vrijen…?

Reageren
    Joke

He

ik was bijna 2 jaar geleden zwanger geraakt. en bij mij liep het er ook altijd uit!! maar toch zomaar zwanger terwel ik aan de pil zat dus het moet wel lukken!!even geduld het komt vast wel goed

Reageren
    lieve

hey anoniempje ben je ondertussen al zwanger geraakt?

Reageren
    martine

nou stel dat je zwanger bent na hoeveel dagen of weken kun je beter z’n test doen ????

Reageren
    Pieter

Je moet met testen wachten tot de dag dat je ongesteld had moeten worden en je menstruatie uitblijft. Hoe later je test hoe betrouwbaarder. Test je te vroeg dan is het hormoon nog niet in je urine aanwezig en zegt de uitslag van de test niets.

Reageren
    José

Je kunt zelf een test doen of naar de huisarts gaan voor een zwangerschapstest. Sommige meiden zijn ontzettend blij als ze ontdekken zwanger te zijn, maar het kan ook ongewenst zijn. In dat geval sta je voor een lastige keuze. Heb je sex en wil je niet zwanger worden, gebruik dan een anticonceptiemiddel.

Reageren
Reageer op: graag zwanger willen worden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.