- Anoniemke13 september 2009 om 16:15
hoi iedereen
ik en mijn vriend willen graag een kindje
we zijn al een aantal maanden aan het proberen
maar tot nu toe nog niets
ik had een vraag
na dat ik en mijn vriend seks gehad hebben
ook hoe diep da hij zit
zijn sperma komt er altijd terug uit
weet iemand hoe da het er wel inblijft of zo
xxxxx28 reactiesReagerenbrenda A13 september 2009 om 17:41sperma loopt altijd terug, dat is normaal, er hoeft er maar eentje hard door te zwemmen.
Reageren
Om zwanger te worden kun je het beste om de dag gemeenschap hebben vooral rond je vruchtbare dagen.
de apotheek verkoopt een soort computertje waarmee je de vruchtbare dagen kunt zien. Misschien is dat een idee, dan kun je meteen zien of je wel een eisprong hebt.
Niet roken is ook beter en slik je wel vitaminen met foliumzuur.
Na een jaar proberen kun je verwijzing van de huisarts vragen.
succes BrendaAnoniemke13 september 2009 om 19:47hoi brenda
ik weet ook dat sperma er terug uitkomt maar toch niet alles het loopt er direct terug uit
Reageren
ik weet wanneer mijn vruchtbare periode is dus moet ik geen testjes kopen 🙂
groeten xxxxbrenda A13 september 2009 om 21:38ken ook vrouwen die nog even met de benen omhoog blijven liggen zodat er meer sperma in blijft : – )
Reageren
misschien proberen?
BrendaJeanette13 september 2009 om 23:05Lees deze folder van het Nederlands Huisartsen Genootschap ‘ns over ‘Problemen bij zwanger worden’.
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU5a.htm
Succes!
ReagerenJeanette13 september 2009 om 23:07Andere topics op Dokter.nl over [u]problemen bij zwanger worden[/u]: http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=problemen+zwanger+worden&sa=Zoeken#1486
ReagerenAnoniemke14 september 2009 om 11:46hey
voor brenda was vergeten te zetten dat ik foliumzuur ook al neem de gynecoloog had het me meegegeven van in de begin dat we aan proberen zijn heb ook al geprobeerd met de benen omhoog te liggen maar komt er steeds uit
te hopen gaat er eentje toch door zwemmenthx voor de sites jeanette
groetjes xxxxx
ReagerenAnoniemke21 september 2009 om 17:19hoi
hoeveel dagen heb je wit verlies
ik heb die anders maar twee dagen
en nu heb ik dit al bijna twee weken
ik heb ook als ik gegeten heb dat ik na tien min terug zin heb om te eten
en alles zo doorheen
heb ook elke dag rommelige darmen
ook al heb ik niets gegeten of pas gegeten
heb pijn mijn rug en buik dat opgezwollen voelt
mijn borsten doen nu ook al twee weken zeer vooral de tepelsweet iemand mss iets meer wa het kan zijn
dank jullie wel al op voorhand
xxxx
ReagerenAnoniemke22 september 2009 om 15:32kan iemand me wat uitleg geven van de symptonen die ik hierboven heb vermeld
wat ik nog vergeten te zetten was is
dat ik dus buikpijn had
maar niet gewoon buikpijn
zo precies of iemand duwd op mijne buiklaat iemand me zo rap iets weten
wat die symptonen zijndank je
ReagerenAnoniemke23 september 2009 om 18:46WAAROM ANTWOORD NIEMAND NIET ??????????????????????????
ReagerenFelippe23 september 2009 om 19:08Heb je een zwangerschapstest gedaan? Een zwangerschapstest geeft zekerheid.
En lees deze folder: http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU5a.htm
ReagerenAnoniemke24 september 2009 om 10:31hoi
nee heb geen test gedaan heeft ook niet veel zin he moet nog een paar dagen wachten
Reageren
omdat ik nog niet aan de dag ben wanneer ik eigenlijk mijn menstruatie moet krijgen
te hopen blijven ze deze keer gewoon wegena26 september 2009 om 13:08anoniemke,
Ik kan je voor alles syptonen geen verklaring geven.Wel dat je na 10 min, na je eten weer zin in wat krijgt,dit heeft te maken met je suikerspiegel.
Om dit te voorkomen kun je beter verspreid over de dag kleine porties eten zodat je suikerspiegel niet in een keer omhoog gaat.Mocht je wel zwanger zijn dan kan dat je pijnlijke borsten verklaren,maar het kan ook zijn dat je cyclus verstoord is door bv. dat je gestopt bent met de pil??
Neem anders contact op met de dokter als je je onzeker voelt.
Is je cyclus wel regelmatig dankan je dmv een schema wel op internet te vinden om je vruchtbare dagen heel gemakkelijk bepalen.
Veel succes!!
Ena
ReagerenAnoniemke27 september 2009 om 15:18hoi ena
de pil pak ik al jaren niet meer daus daarvan kan het niet zijn
ik eet al in meerdere kleine porties per dag
heb al alles geprobeerd maar niks dat helpt
maar ja zal afwachten zijn normaal krijg ik dees weet mijn mestruatie dus het zal maar afwachten zijn heAnoniemke
Reagerenena28 september 2009 om 12:12succes,laat het even weten als je nieuws hebt!!
Reageren