Zoeken Vraag het forum

ik wil graag zwanger worden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • kensi-abisoina

hoi,wie kan me helpen me vriend en ik wil graag een baby hebben we zijn al 2maanden bezig maar het luk niet ht sperma komt altijd deruit wie kan me een idee geven a.u.b

4 reacties
    Reageren
    brenda A

klopt het dat jullie nog erg jong zijn?
    nooit iets gelezen op websites over zwangerschap en babies?
    wel doen hoor!

sperma loopt er altijd uit er blijft normaal gesproken genoeg zitten om zwanger te worden(er is maar 1 zaadje nodig). even blijven liggen met de benen om hoog kan iets helpen.
    en 2 maanden is dus maar heel kort dat je bezig bent.
    gemiddeld duurt het wel een jaar voordat er een zwangerschap ontstaat, soms na 1 maand soms na 2 jr pas. als je na een jaar niet zwanger bent mag je een afspraak bij de gynacoloog maken voor onderzoek.

zorg je er wel voor dat jullie gezond leven? dus allebei niet roken, niet teveel(liever geen) alcohol drinken en slik ook de juiste hoeveel vitaminen die voor zwangere vrouwen is bedoelt(vraag er naar bij de apotheek.
    maar vooral ga lezen op Internet, hoe een zwangerschap ontstaat, wat je vruchtbare dagen zijn. en hoe daarna een baby ontstaat en ontwikkeld in de baarmoeder.
    succes, Brenda

Reageren
    kensi-abisoina

ok dank u ik zal proberen om me benen boven te houwen

Reageren
    kensi-abisoina

ik moet 27mart me menstruatie krijgen al ik deze laaste dagen omgang krijg zal het me lukken brenda??

Reageren
    anoniem

Je bent ongeveer 2 weken voordat je ongesteld moet worden vruchtbaar. Niet een paar dagen voor je ongesteld kan worden.
    Vruchtbaarheid is van veel factoren afhankelijk: je leeftijd, je leefstijl (gezond eten, wel/niet roken), je cyclus, je afweer, stress, de kwaliteit van de zaadcellen en eicellen etc. Je bent inderdaad nog maar erg kort bezig om zwanger te worden.
    Net als Brenda zou ik het ook aanraden om er wat meer over te lezen.

Reageren
Reageer op: ik wil graag zwanger worden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.