Home / Zwanger worden / Hoort dit erbij
Hoi allemaal
Korte voorgeschiedenis
Ik ben een vrouw van 37 (mei 38)
Ik heb 2 kinderen en met mijn nieuwe partner hebben we een kinderwens.
Ik heb voor de jongste een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waar we achter kwamen na een curratage in de baarmoeder.
Nu is het de eerste maand dat wij proberen en ben ik er eigenlijk ditmaal veel meer mee bezig dan bij de andere 2 misschien ook wel door mijn leeftijd.
Nu had ik rond mij eisprong wat krampjes en wat verandering in cervixslijm ook lichtroze van kleur.
Nu heb ik vandaag dus weer wat lichtroze/bruinige slijm verlies.
Kam dit ergens mee te maken hebben?
Zelf heb ik wat hypochonder trekjes en ben bang dat dit dan bv komt door een ernstigere aandoening daar ik hier voorheen geen last van had.
Iemand?
Ik moet erbij vermelden ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen
Mijn menstruatie hoort rond 4 mei te komen
"Nu had ik rond mij eisprong wat krampjes en wat verandering in cervixslijm ook lichtroze van kleur." Dat zijn dus ovulatieklachten en wellicht een keine ovulatiebloeding
Ondertussen is het licht verlies veranderd in meer verlies,meer bloed en wat stolsels en slijm.
Begint meer op menstruatie te lijken
Kan dit zo 8 dagen eerder zijn?
Dit heb ik nog nooit zo gehad
Iets om mij zorgen over te maken?
Het zou kunnen. Ben je recent met de pil gestopt?
Nee ik gebruik al een hele tijd geen pil meer als in jaren. Daarna spiraal gehad maar ook die is al een aantal jaar geleden verwijderd
Dit is ook voor het eerst dat ik dit zo ervaar
En de eerste maand dat wij bewust proberen zwanger te worden
Ik zou me er niet meteen zorgen over maken. Kijk de komende cyclus even hoe het gaat.
Als je er ongerust over bent/blijft, kun je natuurlijk altijd even naar de huisarts gaan
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!