Zoeken Vraag het forum

Kan ik al zwanger zijn???

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sara

ik ben in september gestopt met de pil rond de 25ste, was een week overtijd denk door het ontpillen. 30 oktober werd ik ongesteld en 5 november was mijn laatste dag. 26 november heb ik sex gehad met me vriend, hij is dus in me klaargekomen. Ik moet deze week denk ik ongesteld worden, maar kan ook psygisch zijn hoor maar ben misselijk te vaak. Wanneer kan ik zwanger zijn? Uiteraard als ik niet ongesteld word voordat dat gezegd word ? maar wanneer is het handig om een test te doen ????????? Kan ik al zwanger zijn???P

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik snap dit soort vragen nou nooit he. Alsof wij kunnen weten of je zwanger bent. Waarom doe je niet gewoon een test dan weet je het binnen een paar minuten

Reageren
    Anoniem

Je kunt gewoon een vroege detectie test halen en gaan testen paar dagen voor je menstruatie

Reageren
    Sara

Uhhh ja k weet ook dat je dat kan merken met een test maar mijn vraag is vanaf wanneer kan k testen en zien ? Als ik zulke reacties terug ga krijgen reageer dan aub niet wil je …

Reageren
    Sara

ben gewoon benieuwd naar reacties of het mogelijk is dat je binnen een week zwanger bent ?

Maargoed thanks

Reageren
Reageer op: Kan ik al zwanger zijn???
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.