- OOgappeltje824 juli 2011 om 12:21
Ik heb een dringende vraag. Mijn ex en ik zijn 2 maanden uit elkaar, nu hebben we zaterdag en zondag 3 keer onveilig sex gehad waarvan hij 2x in mij is klaargekomen
Ik slikte de pil, echter heb ik m deze keer 1 tot 2 weken doorgeslikt om mn stopweek uit te stellen.
Aangezien ik wist dat we zouden afspreken en ik zoiets had van er gebeurd toch niks heb ik mijn laatste pil woensdag ingenomen.
Bij mij duurt t zo’n 2 tot 3 dagen voordat ik dan een bloeding heb.
Dus woensdagavond de laatste pil. Ik had normaal gezien nu (op maandag) dus al bloed moeten hebben.
Kan het zo zijn dat ik zwanger ben ? Woensdag laatste pil, had ongeveer zaterdag ongesteld/bloeding moeten hebben maar we hbbn die nacht en gister dus onveilig gesext, meerdere keren.
Is dit nu mogelijk of absoluut niet (aangezien ik de pil heb doorgeslikt 2 weken en de dag voor of dat ik ongesteld moest worden heb gesext) ??Pls help me ! Kan het al zover zijn ?
8 reactiesReagerenXje4 juli 2011 om 17:26Zaterdag en zondag vrijen en maandag zwanger zijn?
Reageren
Nee, dat kan niet.Bon8 juli 2011 om 19:55Ja, dat kan wel, maar je zal nog geen positieve test hebben. gewoon even testen als je denkt dat je moet gaan menstrueren.
ReagerenEef9 juli 2011 om 21:21Dus als ik het goed begrijp heb je je pil gewoon goed geslikt, niet vergeten, alleen 2 weken doorgeslikt?
Reageren
Dan kan er eigenlijk niks fout zijn, afgezien van de 0,1% die de pil niet veilig is.OOgappeltje8210 juli 2011 om 01:18Inmiddels heb ik mijn mensruatie gehad en achter de rug.
Alleen in die ongeveer 5 weken dat ik m dus heb doorgeslikt ben ik hem wel een paar keer vergeten en heb ik hem ook niet op regelmatige tijdstippen ingeslikt (stress en veel andere onzin aan mijn hoofd).
Woensdag dus laatste.. zaterdag en zondag gesext.. maandagavond laat pas bloeding gehad.
Reageren
Maar zoals ik begrijp kan je in die enkele paar dagen niet zwanger raken en gaat er dus ff tijd overheen maar is het mogelijk ondanks mijn menstruatie (omdat die maandag kwam) dat je toch zwanger kan raken of bent ?OOgappeltje8210 juli 2011 om 01:20..Ik neem aan dat een zaadcel of eicel of whatever(want ik weet nu ff niks omdat ik stress) een menstruatie niet overleef ???
ReagerenAnoniem10 juli 2011 om 19:35Ja, dat klopt, maar niet 100% Gebruik je de pil?
Reagerenoogappeltje8210 juli 2011 om 20:49Ja zoals ik had aangegeven, heb m doorgeslikt 2 weken langer (echter niet helemaal juis geslikt in die paar weken want ben hem denk ik 2 x vergeten en niet op juiste tijdstippen geslikt)
Reageren
maar woensdag bsloot ik mijn laatste te nemen voor mijn stopweekFrase11 juli 2011 om 22:07Waarom vragen mensen zich dat zo vaak nadat ze onveilige seks hebben gehad… Heb je ook al aan SOA gedacht?
Reageren