Zoeken Vraag het forum

Kan ik zwanger zijn ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo , ik heb rond de 21e onveilige seks gehad met mijn vriend en erna nog een keer onveilig en ben een tijdje ervoor gestopt met de pil ik moet dus in september ongesteld worden kan ik zwanger zijn want weetniet waneer ik ongeveer ongesteld moet wordenn en kan het echt dat ik pas een test kan doen waneer ik eigenlijk ongesteld moet worden of als ik over tijd ben maar weet dus niet waneer ik ongv ongesteld moet worden ?duss ?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je niet precies weet wanneer je ongesteld moet worden is dat inderdaad wel lastig.
    Een zwangerschapstest kun je 2,5-3 weken na de seks doen.

Reageren
    Anoniem

Dus het is al mogelijk om een test uit te voeren ik ging ook net naar de wc en bij het afvegen had ik een heel klein beetje bloed ??

Reageren
    John (moderator)

2,5 week na de 21ste zijn ongeveer 20 dagen later…. Het is vandaag de 31ste. Dus dat zijn dan pas 10 dagen

Reageren
Reageer op: Kan ik zwanger zijn ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.