- Anoniem9 juli 2018 om 12:26
hey,
ik heb een nogal vreemde situatie:
op de 19e dag van mijn cyclus heb ik voorspel gehad. Zijn penis is niet helemaal in mij gekomen, maar we hebben onze geslachtsdelen wel over elkaar gewreven. Hij is niet klaargekomen, maar zou het kunnen dat ik van zijn voorvocht zwanger wordt als hij er voor geen zaadlozing heeft gehad en hij naar de wc is geweest enkele uren voor dit gebeurde?
Hopelijk kan iemand mij geruststellen, want ik loop al een week met een vreemd gevoel in mijn buik, hopelijk gewoon omdat ik er te veel over nadenk…
alvast bedankt
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 juli 2018 om 13:40Zo raak je niet zwanger.
ReagerenAnoniem9 juli 2018 om 13:57zeker?
Zijn eikel is wel tegen mijn opening gekomen, maar als hij er voor heeft geplast is er dus geen reden tot paniek?
Ik heb namelijk een beetje menstruatiepijn, maar heb ook gelezen dat het mijn lichaam kan zijn die me deze kwaaltjes geeft om me te “straffen”. Ik ben er denk ik gewoon te veel over aan het nadenken
ReagerenJohn (moderator)
9 juli 2018 om 14:56“maar heb ook gelezen dat het mijn lichaam kan zijn die me deze kwaaltjes geeft om me te “straffen” wt is dat voor nonsens
Je denkt er teveel over na en bent aan het stressen
ReagerenAnoniem9 juli 2018 om 16:09oke,
dus het kan ook zijn dat mijn regels uitblijven door de stress? Moet normaal morgen ongesteld worden
ReagerenJohn (moderator)
9 juli 2018 om 16:14Dat zou kunnen
Reageren