- Tom22 oktober 2017 om 16:39
Hoooi,
Ik en m’n vriendin (18) lagen laatst beetje naakt te wezen. Toen pakte ze m’n penis en deed ze hem tussen haar benen zonder onderbroek aan. Mijn penis is nooit in haar geweest en m’n eikel heeft haar nauwelijks aangeraakt, ik voelde dat ik klaar ging komen dus echt 5 seconden van te voor haalde ik m’n penis er uit en kwam klaar in mijn shirt (zonde van het shirt)
Nu was het 5 dagen voor haar geplande ovulatie (ze is nogal regelmatig ongesteld, alsof het je huur rekening is) maar ja er is altijd een kans hoor je overal. Normaal heeft ze buikpijn tijdens haar ovulatie, had ze nu dus niet. Dus misschien is de eicel nu niet opgeruimd maar bevrucht?
Ze is nog maagd en mijn eikel heeft haar amper aangeraakt maar je weet maar nooit :3
Wat denken jullie? Zwanger..?
6 reactiesReagerenTom22 oktober 2017 om 16:40Met Penis er uit bedoel ik tussen haar benen vandaan, hij is nooit in haar vagina of dicht bij de opening geweest.
ReagerenTom22 oktober 2017 om 16:41- Altans wel dichtbij maar er niet in.
John (moderator)
22 oktober 2017 om 16:41Zo raakt ze toch niet zwanger hoor
ReagerenTom22 oktober 2017 om 16:44Jaaa je weet maar nooit hoor ik altijd, ik acht de kans ook wel heeeeeel klein maar dr hoeft maar 1tje te nestelen van de 100 miljoen
ReagerenJohn (moderator)
22 oktober 2017 om 17:06Om zwanger te raken moet er toch echt sperma IN de vagina komen… en dat is dus niet gebeurd zoals je het vertelt.
ReagerenCatootje22 oktober 2017 om 21:57Wel zorgen voor bescherming voordat het een stapje verder gaat.
Reageren