Zoeken Vraag het forum

Moe, pijnlijke spieren, snel buitenadem en weinig eetlust

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Al een 3/4 weken ben ik al heel erg moe, heb ik snel last van m’n spieren als ik bijvoorbeeld de trap op heb gelopen heb ik er soms al last van en ook ben ik dan buitenadem. Daarnaast heb ik weinig eetlust, eet niet heel erg veel op een dag. Dit was voorheen wel anders. Ik probeer wel 1/2 keer in de week te sporten dus aan conditie oid. kan her niet liggen.

Ik ben al langere tijd soms wat moe, maar deze klachten zijn er nu bij gekomen.
    Iemand die dit ook heeft/ iemand die enig idee heeft wat het zou kunnen zijn?
    Mijn moeder heeft iets met haar schildklier, zouden deze klachten dat ook aan kunnen geven?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen. Het zijn in ieder geval klachten waarmee je naar de huisarts zou moeten gaan en bloedonderzoek zou moeten laten doen

Reageren
    Bet

En weet u al wat het is?

Reageren
    I believe in god(Allah)

Ik heb t zelfde klachten nu nog steeds,toen ik aan kwam bij t ziekenhuis kreeg ik onderzoek op bloed en foto ct scan en  longpunctie die mislukt was , toen zeiden ze je hebt vocht achter je longen , na t vocht achter de longen hebben ze ook afwijking in me longen gevonden zeggen ze , maar weten tot nu toe nog steeds niet wat de afwijking precies is en sturen ze me telkens naar huis in afwachting terwijl ik met zelfde klachten loop en kortademig enz!!! Kan iemand me helpen daar zijn wij mensen voor elkaar ?????????

Reageren
Reageer op: Moe, pijnlijke spieren, snel buitenadem en weinig eetlust
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.