Zoeken Vraag het forum

vermoeid en afvallen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Ik ben sinds een maand of 3 zo’n 13 kilo afgevallen zonder dat mijn eetpatroon veranderd is. De laatste anderhalve week ben ik ook erg moe. Kan in de nacht gewoon slapen en in de middag en avond ook nog een paar uur.

Ik slik sinds begin van het jaar antidepressiva ivm despressieve klachten. Een behandeling daar wacht ik nog op.

Kan het een met het ander te maken hebben? Ik begin me nu toch wel zorgen te maken nu ik gemiddeld 1-2 kilo per week afval.

Lengte: 1.91
    Gewicht nu: 83, dit was 97.

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Welk antidepressivum gebruik je?

Reageren
    Anoniem

Dat is Citalopram.

Reageren
    John (moderator)

Het kan inderdaad een bijwerking zijn van de Citalopram…Overleg met je arts of een middel gebruikt zou kunnen worden.

Reageren
    Anoniem

Inmiddels bij de huisarts geweest. Die liet me meteen bloed prikken. De eerste gedachte is diabetes of schildklier. Ik krijg gelukkig morgen de uitslag al, dus even afwachten. . .

Reageren
    John (moderator)

Ben benieuwd wat er dan uit gaat komen….
    Laat het morgen even weten

Reageren
    Anoniem

Geen bijzonderheden in de uitslagen tot nu toe. Alleen even de ziekte van Pfeiffer afwachten, dit hoor ik einde van de week. Maar al heel blij met deze positieve uitslagen!

Reageren
    John (moderator)

Dat is dan in ieder geval alvast positief….nu dan nog Pfeiffer even afwachten. Als daar ook niets uitkomt is het toch van de citalopram

Reageren
    Riekie

Het is inmiddels een tijd geleden dat deze post gemaakt is, dus ik weet niet of dit nog gelezen wordt.

Ben even benieuwd hoe gaat het nu met u?

Ik heb sinds 6 weken ook citalopram.
    Ik heb 6 maanden lang heel veel last van paniekaanvallen gehad, toen ook minder eetlust.
    Ik ben nu 12 kilo afgevallen in 8 maanden.
    Ook ben ik de laatste weken erg moe.

Dinsdag wordt bij mij weer bloed geprikt.

Reageren
Reageer op: vermoeid en afvallen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.