- ems1410 juni 2014 om 14:18
Hallo allemaal , ik ben opzoek naar informatie over mijn klachten..
Bij de dokter vergeet ik van alles en zeg ik gewoon dat ik moe ben en niet meer kan.
Die sturen me elk bezoek weer weg met ‘ wij denken dat je een spygoloog nodig hebt’
Ik ben niet depresief..
Ik heb geen hevtige dingen meegemaakt..
Ik ben niet extreem bang ofzo voor iets.Ik weet echt niet wat ik bij een spygoloog moet.
mensen denken dat ik moe ben.
Ik ben totaal niet moe.
Ik ben de hele dag licht in mijn hoofd.
Ik voel me echt zwak , en als ik even bij een groep mensen ga zitten.
voel ik me meestel naar.
niet om de mensen! kan prima tegen gezelschap.
Maar sinds deze klachten gaat het gewoon niet.
Als ik normaal door het huis loop , ik weet niet maar ik heb een gevoel dat alles nep is , het word steeds erger.
ik zak ook vaak weg. een voorbeeld toen ik gewoon in mijn bed lag.
ik viel bijna in slaap en toen kreeg ik een hele irritante piep in mijn oor.
en toen werd ik heel slap , mijn handen enz. voelde ik bijna niet meer.
mijn hart leek ook wel te stoppen. geen idee wat dat was.
ik ben steeds bang dat de piep terug komt ik heb een week lang elke dag een paar x dat gehad.ook heb ik geknetter , hartslag , gekraak in mijn oor.
en gehele dag een lage piep. best wel zacht niet irritant dus..ik heb vaak witte stippen op mijn gehele hand , weet nog steeds niet wat dat is..
uit bloed onderzoek is gekomen dat ik b12 en vit d tekort kwam.
heb tabletjes en krijg injectie,s ..
daardoor is de vermoeitheid weggegaan..
maar niet het licht gevoel:(
het is echt vervelend en kan niet naar school /stad waar dan ook.
ga alleen soms mee naar mijn oma.het gevoel dat ik heb is niet uitteleggen maar kan het wel 1 woord geven .
‘slap’ zo voel ik me.Iemand vermoedens ofzo ik oor het echt graag..
en of vragen ik beantwoord graag als je er me mee kan helpen!
bedankt voor het lezen..
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 juni 2014 om 20:48[quote]Bij de dokter vergeet ik van alles en zeg ik gewoon dat ik moe ben en niet meer kan.[/quote] Je kunt natuurlijk niet verwachten dat een dokter je kan helpen als je niet vertelt wat er aan de hand of wat je mankeert.
Schrijf de klachten die je nu hier hebt opgenoemd op een stuk papier en ga daarmee naar de huisarts.
Reageren
Ik denk overigens dat de huisarts wel gelijk heeft. Een verwijzing voor de psycholoog lijkt me niet overbodig.Anoniem11 juni 2014 om 07:05Hij weet bijna alles al ik neem mijn ouders altijd mee.
ReagerenJohn (moderator)
11 juni 2014 om 08:46[quote]Bij de dokter vergeet ik van alles en zeg ik gewoon dat ik moe ben en niet meer kan.
Die sturen me elk bezoek weer weg met ‘ wij denken dat je een spygoloog nodig hebt'[/quote] Je schreef toch zelf dat alles vergeet als je bij de dokter bent.Laat je door de huisarts verwijzen naar een psycholoog.
ReagerenAnoniem11 juni 2014 om 17:06ja dat is ook zo.
Reageren
daarom neem ik mijn ouders mee.
en ik geloof totaal niet in spygologen.
en we worden daarvoor al opgebelt.
deze week ofzoJohn (moderator)
11 juni 2014 om 20:16Je bent 14 jaar, op welke ervaring vaar je om “geen geloof” te hebben in psychologen? Ben je wel eens bij een psycholoog geweest?
Reageren
Ik denk dat juist een psycholoog je kan helpen.