- Meisjeee2 september 2018 om 22:43
Haii iedereen ,
Ik ben de afgelopen dagen op school (klas 2) en ik ben elke middag helemaal kapot niet alleen uit school maar ook in de weekenden, want ik val bijna elke middag in slaap maar snap niet hoe dat komt want ik ben 12 enja dan moet dat niet zo zijn op die leeftijd.
Weten jullie misschien hoe t zou komen?
De groeten !3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 september 2018 om 02:10Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga me de klachten naar de huisarts en laat een bloedonderzoek doen om te kijken of je misschien de ziet van pfeiffer hebt of bloedarmoede
ReagerenCatootje3 september 2018 om 07:51Je voedingspatroon kan een rol spelen. zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, om te zorgen dat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. Diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren kunnen helpen je bloedsuikerspiegel stabiel te houden en je hele gezondheid ondersteunen. denk aan stofjes als magnesium, zink, vitamine B, c en D en omega 3. Mensen die weinig vlees eten kunnen allerlei aminozuren tekort komen als carnitine, carnosine, lysine, creatine, taurine enz. dus hier ook op letten. In elk geval naar je huisarts. Misschien een tekort aan B12. Dit stofje helpt, samen met een aantal andere stoffen, carnitine aan te maken.
ReagerenMeisjeee3 september 2018 om 16:02Thanksss voor infoo
Reageren