- Anoniem29 december 2013 om 11:06
Hallo,
ik ben vaker moe en ik voel me dan ook wat lichtjes in mijn hoofd. Ik heb dit al langer. Ik ben al eens bij de huisarts geweest. Hij heeft toen bloed geprikt, maar hij had niks kunnen vinden. Weet iemand wat dit kan zijn? Iemand zei dat ik dan te weinig slaap heb gehad, terwijl ik wel van half 11/11 uur tot 9 uur heb geslapen. Ik ben wel een paar keer wakker geworden en heb even wakker gelegen. Kan het dit dan toch zijn? Ik heb dit op school ook soms. Dat ik dan in de aula zit en ik me dan ineens moe voel en wat licht in mijn hoofd. Al heb ik dat voor mijn gevoel nu minder dan eerst.
3 reactiesReagerenAnoniem29 december 2013 om 11:51Ik voel me nu wel weer iets beter nu dat ik heb gegeten (een omelet)..
ReagerenAnoniem29 december 2013 om 16:56Ik heb het voor de rest van de dag niet meer gehad. In ieder geval niet meer zo erg.
ReagerenTandor129 december 2013 om 18:50Ik zou eens proberen om regelmatig iets te eten. 4 x per dag. Als je je weer licht in je hoofd begint te voelen drink of eet dan iets zoets. Als dat snel helpt ga dan eens naar je huisarts en laat bloed prikken en de bloedsuikerspiegel controleren.
Reageren