Zoeken Vraag het forum

vaak moe

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik ben 13 jaar en ben de laatste tijd vaak moe, en als ik bvb op school de trap op loop met een zwaare tas en ondertussen aan het praten ben ben ik heel duizelig en zie ik wazig en een beetje wit , ik kijg vaak geen hap door me keel , geen idee hoe,ik zit gewoon altijd vol , dan ben ik niet misselijk ofzo maar ik zit na 3 happen al vol. K ga nu al 2 weken optijd naar bed (rond 9 uur normaal 10 uur/ half 11) ik word wakker met hoofdpijn , als ik naar mijn kleding kast wil lopen zak ik bijna door mijn benen , er zit gewoon totaal geen kracht in mijn lichaam… weet iemand wat ik kan doen ? Moet ik hiermee naar de docter of zo iets ?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk wel dat het goed is om met de klachten naar de huisarts te gaan. Die kan dan met wat onderzoek kijken waar de klachten vandaan komen.

Reageren
    Anoniem

Zou kunnen zijn dat je bepaalde stoffen tekort komt, als vitamine B12

Reageren
Reageer op: vaak moe
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.