- Anoniem27 mei 2018 om 19:32
Hallo,
De laatste tijd merk ik dat ik eigenlijk de hele dag door vermoeid en suf ben. Hierdoor kan ik mij ook niet goed concentreren op school, wat niet praktisch is aangezien de proefwerkweek bijna is. Ik slaap genoeg (8-10 uur per dag), eet gezond en genoeg fruit, heb geen stress of psychische problemen en sport veel (gemiddeld 1,5 uur per dag). Als ik langer slaap heb ik nog steeds niet het gevoel dat ik uitgerust ben. Verder ben ik een meisje van 16 jaar. Wat zou het kunnen zijn en moet ik ermee naar de huisarts? Alvast bedankt voor de reactie!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 mei 2018 om 23:04Ga naar de huisarts en vraag om een bloedonderzoek. Misschien heb je de ziekte van Pfeiffer
Reagerenx30 mei 2018 om 08:30Veel mensen hebben last van Straling. Denk aan wifi, gsm masten en morieljes! Daar krijg je precies de klachten van die je allemaal noemt maar omdat dit overal om je heen is merk je geen contrasten en dus kom je niet achter je klachten. Deze straling is precies dezelfde straling die je magnetron gebruikt om je kip op te warmen. En hier slapen en werken we continue in. Logisch dat je er gek van wordt. Ik had deze klachten ook lange tijd maar ben naar het buitenland verhuisd. Heb weer de energie van een 20 jarig. En mijn huisarts dacht dat het psychisch was. Zei dat ik kerngezond was!
Kijk eens op de site van stichting ehs. Op die site staan de klachten opgesomd die je ervan kunt krijgen.
Succes
Reageren