Zoeken Vraag het forum

Vermoeidheid tiener

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

De laatste tijd merk ik dat ik eigenlijk de hele dag door vermoeid en suf ben. Hierdoor kan ik mij ook niet goed concentreren op school, wat niet praktisch is aangezien de proefwerkweek bijna is. Ik slaap genoeg (8-10 uur per dag), eet gezond en genoeg fruit, heb geen stress of psychische problemen en sport veel (gemiddeld 1,5 uur per dag). Als ik langer slaap heb ik nog steeds niet het gevoel dat ik uitgerust ben. Verder ben ik een meisje van 16 jaar. Wat zou het kunnen zijn en moet ik ermee naar de huisarts? Alvast bedankt voor de reactie!

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga naar de huisarts en vraag om een bloedonderzoek. Misschien heb je de ziekte van Pfeiffer

Reageren
    x

Veel mensen hebben last van Straling. Denk aan wifi, gsm masten en morieljes! Daar krijg je precies de klachten van die je allemaal noemt maar omdat dit overal om je heen is merk je geen contrasten en dus kom je niet achter je klachten. Deze straling is precies dezelfde straling die je magnetron gebruikt om je kip op te warmen. En hier slapen en werken we continue in. Logisch dat je er gek van wordt. Ik had deze klachten ook lange tijd maar ben naar het buitenland verhuisd. Heb weer de energie van een 20 jarig. En mijn huisarts dacht dat het psychisch was. Zei dat ik kerngezond was!

Kijk eens op de site van stichting ehs. Op die site staan de klachten opgesomd die je ervan kunt krijgen.

Succes

Reageren
Reageer op: Vermoeidheid tiener
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.