- Alj4 september 2018 om 18:00
Hallo, ik ben 20 jaar en student.
Ik merk dat ik erg vaak uitgeput ben. Ik val zomaar overdag in slaap als ik probeer te studeren en soms als ik loop zie ik vlekjes en sterretjes. Ik ben vaak misselijk, duizelig en gewoon doodop, wat me natuurlijk best wel stoort in mijn studie. Ik heb ook bijna altijd honger, ook als ik net gegeten heb.– Ik heb rond mijn 12e pfeiffer gehad (dus dat is uitgesloten nu geloof ik) verder ben ik nergens op getest.
– Mijn familie heeft, behalve epilepsie, geen bijzonderheden.
– ik heb af en toe migraine
– ik slik hooikoorts en anticonceptie pillen
– ik eet vegetarisch
– ik drink geen alcohol
– ik heb een normaal slaapritme (9 uur per nacht want anders val ik in klas ook in slaap) en ik slaap ook altijd makkelijk inIk heb natuurlijk wel veel stress van school (ik hoor steeds vaker van burnouts bij studenten op mijn uni) maar ik heb het gevoel dat andere studenten niet zo vermoeid zijn.
Mijn huisarts kon niks bedenken en zei dat ik maar een “aan moet zien hoe het gaat” maar ja dat helpt mij niks en ik begin er echt last van te krijgen.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 september 2018 om 09:35Is er een uitgebreid bloedonderzoek gedaan waarbij ook naar de vitamines is gekeken
ReagerenAlj5 september 2018 om 15:54Ik weet niet of er naar vitamines is gekeken maar ik heb wel bloedonderzoek gehad om allergieën te vinden. Ik eet wel heel gevarieerd met veel fruit en groente.
ReagerenJohn (moderator)
6 september 2018 om 01:57Laat dan toch een bloedonderzoek doen voor de vitamines of vraag even na of ze gecontroleerd zijn
Reageren