- N19 september 2017 om 21:47
mijn vriendin is elke dag doodmoe, en ze heeft geen concentratie.
ze is de hele dag heel misselijk, vaak moet ze overgeven.
ook al doet ze de hele dag niks, is ze de hele dag nog heel moe.
ze gaat altijd optijd slapen, maar ook al slaapt ze de hele nacht dan is ze de volgende ochtend uitgeput en nog steeds heel moe.
ze is naar heel veel verschillende artsen geweest. bloed getest, hartfilmpejes gemaakt. ontlasting onderzocht. allemaal zonder resultaat.
ze heefy ook verschillende alternatieve opties geprobeerd, homeopaat, natuurgenezer met o.a verschillende kruiden, acupunctuur en ga maar verder. de Internist heeft gezegd dat ze haar niet verder kunnen helpen, en dat het geen zin heeft om verder te zoeken.
Maar zo kan ze niet leven, ze is elke dag doodmoe, misselijk en vaak veel hoofdpijn.is er iemand die een oplossing weet?
alvast hartelijk dank
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 september 2017 om 21:50Hoe oud is je vriendin? Hoe groot is ze en wat weegt ze? Gebruikt ze medicijnen alcohol of drugs? Heeft ze veel stress of spanningen?
ReagerenN19 september 2017 om 21:58ze is 24, 58kg, 1.70m.
ze gebruikt geen drugs medicijnen, en ook geen alchol.
ze heeft geen last van stress of spanningen. ze is natuurlijk wel heel erg bezig met de oplossing te zoeken, dus dat geeft wel wat stress.
ze heeft hier al jaren last van, en artsen kunnenniks vinden
ReagerenJohn (moderator)
19 september 2017 om 22:04Kimi19 september 2017 om 22:22N19 september 2017 om 22:24Hartelijk dank voor de reactie
ze heeft waarschijnlijk Me/CVS. we proberen de oorzaak daarvan te vinden. en de artsen weten ook geen oplossing voor ME/CVS.
we blijven zoeken naar een oplossing om de vermoeidheid en misselijkheid en de klachten op te lossen. helaas nog geen resultaat.
als iemand een oplossing weet, wat ae verder moeten doen, dan hoor ik het graag!
Alvast Hartelijk Dank
we blikven
ReagerenJohn (moderator)
19 september 2017 om 22:39N19 september 2017 om 22:57Hartelijk dank voor de reactie!
nee, de waarden uit de onderzoeken toonden geen vitametekorten of andere tekorten
ReagerenN19 september 2017 om 23:35Slaapapneu en Coeiliakie al aangegeven bij de huisarts en getest.
de huisarts zei dat ze het onmogelijk kan hebben.
Hartelijk dank voor de reactie!
ReagerenCatootje23 september 2017 om 07:26De voeding kan uitmaken. Ze kan tekorten aan bepaalde stoffen hebben. Er kan leverontgifting nodig zijn. Dingen als homeopathie of kruiden kunnen wel aanvullend werken maar beter beginnen bij de basis. Electro-magnetische velden kunnen ook verstorend werken en alles wat we aan onnatuurlijks in huis hebben.
ReagerenCatootje23 september 2017 om 07:41Bloedonderzoek zegt helaas niet zoveel. Dat zegt alleen iets over wat er in het bloed zit. Verder kan ook eventueel pilgebruik klachten geven.
Reageren