- Bailey12 juli 2016 om 19:31
Hallo,
Ik heb al een paar maanden last van buikpijn, rechtsonder. Ik twijfel of het mijn eierstok is of mijn darmen. Omdat ik ook PDS (prikkelbare darm) heb, heeft ook de huisarts de conclusie getrokken dat het door obstipatie komt en mij (wederom) zakjes gegeven om mijn ontlasting zachter te maken. De HA gaf ook aan dat het mijn eierstok kan zijn, omdat de hormoonhuishouding in de loop van je leven verandert en de menstruatie dus ook.
Nu valt het mij op dat de buikpijn aanwezig blijft (ook tussen menstruaties in) en tijdens mijn menstruaties erger wordt. Op dit moment menstrueer ik +/- 2 dagen en is de pijn nog heftiger dan normaal. Ook verlies ik heel weinig (oud/bruin) bloed. Normaal gesproken verlies ik de 1e dag een beetje oud bloed en daarna altijd veel, rood bloed.
Ik maak mij zorgen of dit mogelijk een cyste op mijn eierstok is of endometriose (omdat ik vaak ook last heb van mijn blaas/darmen).
Wie herkent dit/kan mij helpen?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
12 juli 2016 om 20:06Ik denk dat je er dan goed aan doet, om bij de huisarts een verwijzing te vragen voor de gynaecoloog voor verder onderzoek
Reageren