Zoeken Vraag het forum

Buikpijn en rugpijn onderbuik en tussentijdse bloedingen.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lindy

Al een half jaar heb ik opeens last van tussentijdse bloedingen. Het gekke is dat het altijd tijdens dezelfde dagen is in mijn cyclus. Het begint vaak paar dagen na mijn menstruatie rond dag 12/13 tm mijn eisprong. Het is vaak oud bruin bloed soms rood. Hebben meer mensen dit? Is dit normaal? Maar ik heb hierbij dus vaak pijn in onderbuik (soort menstruatiepijn) en pijn onderrug gedurende de maand door… ik weet niet of dit stress is of dit hiermee te maken heeft. Het lijkt van wel.

Iemand hier ervaring mee? Of tips?

Groet vrouw van 21.

4 reacties
    Reageren
    Lindy

Toevoeging: ik zit niet aan de pil dus hier kan het niet door komen.

Reageren
    John (moderator)

Het kan een ovulatiebloeding zijn

Reageren
    Lindy

Ja dat zou kunnen alleen heb je dan de hele maand last van die buikpijn/rugpijn?? Straalt ook nog uit naar mn benen…

Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen, maar dan denk ik dat je ermee naar de gynaecoloog zou moeten gaan

Reageren
Reageer op: Buikpijn en rugpijn onderbuik en tussentijdse bloedingen.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.