Zoeken Vraag het forum

Buikpijn, afscheidingen en maagklachten.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Ik heb al een lange tijd last van vaginale bloedingen. Nja of het vaginaal is weet ik niet ik denk dat het uit mn anus komt maar ik weet het niet zeker.

Het begon met waterige afscheiding, daarna kwam er witte afscheiding uit en nu laaste tijd zwarte/slijmerige afscheiding met soms bloed.

Ik heb last van linksonder in mn buik (bij mn darmen) En soms zo erg dat ik ook last krijg van mijn heup.

het viel me op dat het bloedverlies om het zo maar te zeggen (slijm, afscheidingen) in heet midden van mn cyslus telkens begon. OP internet las ik iets van oud bloed maar om dit nu elke maand te hebben..

2 maanden geleden ontdekte ik ook een bultje op mn vagina aan de buitenkant, links achterin maar die is nu weg.

Bij de dokter ben ik al een aantal keer geweest. Ik heb eerst van die zakjes met poeder gekregen als medicijn van verstopping. Nu wil ik niet zeggen dat het verstopping is. Ik ga niet vaak naar het toilet maar wanneer ik ga dan gaat het wel makkelijk gelukkig.

Daarna ben ik nog een keer geweest en nu heb ik voor het bloedverlies dus de pil gekregen. Ik ben er net mee begonnen en kan dus niet zeggen of dit gaat helpen of niet. Mij lijkt de pil als medicijn daarvoor nogal raar.

Wat ik ook heb is last van mn maag af en toe. Laatse weken heb ik ook af en toe last van maagzuur.

Ik vraag me af wat ik dus heb?
    Zat zelf te denken aan PDS maar heb eigenlijk geen idee..

Kunenn jullie mij helpen?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Er staan wel wat vreemde dingen in je bericht.
    [quote]Nja of het vaginaal is weet ik niet ik denk dat het uit mn anus komt maar ik weet het niet zeker.[/quote]je zou toch moeten kunnen vaststellen waar het vandaan komt.

[quote]een bultje op mn vagina aan de buitenkant, links achterin[/quote]aan de buitenkant kan dus niet links achterin zijn.

Bij onregelmatig bloedverlies kan de pil inderdaad een oplossing zijn om je bloedingen te reguleren.
    [quote]het viel me op dat het bloedverlies om het zo maar te zeggen (slijm, afscheidingen) in heet midden van mn cyslus telkens begon. [/quote]Het kunnen dus ovulatiebloedingen zijn. Als dat zo is zal de pil dat probleem kunnen oplossen. De pil zorgt er namelijk voor dat je geen ovulatie meer hebt.

Reageren
Reageer op: Buikpijn, afscheidingen en maagklachten.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.