Zoeken Vraag het forum

Buikpijn rechtsonder

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • M

Sinds twee dagen heb ik last van een lichte zeurende buikpijn rechts onder de navel. De pijn valt vooralsnog mee, maar af en toe krijg ik scherpe steekjes of een soort van scherpe ‘plopjes’ (windjes van binnen?) Als ik op de plek druk doet het zeer en als ik lig/stil zit heb ik er meer last van van wanneer ik beweeg/loop. Ik slaap veel op mijn zij en dan heb ik er het meeste last van, meer dan wanneer ik op mijn rug lig. Ik ga sowieso naar de huisarts maar wat kan dit zijn? Zijn dit mijn darmen of eerder eierstokken oid?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk te zeggen zonder onderzoek. Maar waarschijnlijk je darmen

Reageren
    M

Dat snap ik, maar dat is in ieder geval iets. Het borrelt ook flink. Kan het zijn dat mijn darmen geïrriteerd zijn en daardoor die scherpe en zeurende pijn af en toe geeft?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen

Reageren
Reageer op: Buikpijn rechtsonder
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.