- Anoniem6 maart 2016 om 14:36
Hallo,
Sinds een weeknheb ik last an contstante pijn met afwisseling van steken en krampen in mn onderbuik.
Mijn onderbuik is ook dikker. Meestal is de pijn rond de navel. Soms straalt de pijn uit naar meer onder de navel.
Mijn ontlasting is geen diarree maar redelijk vast. Ik kan elke dag gaan.7 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 maart 2016 om 15:56Hoe oud ben je?
Reageren
Ben je man of vrouw?
Als je vrouw bent menstrueer je dan al?
Zo ja wanneer moet je ongesteld worden?Anoniem6 maart 2016 om 18:53John (moderator)
6 maart 2016 om 18:58Waarom menstrueer je 1,5 jaar niet meer?
ReagerenAnoniem6 maart 2016 om 19:05Ben 2j geleden ziek geweest kon geen eten binnen houden. Nu al een jaar beter en 10 kilo er bij want was veel kilos kwijt en vanwege ondergewicht niet meer gemenstrueerd. wel 3 weken geleden buikgriep gehad.
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2016 om 19:16Dan zou het kunnen zijn, dat je een eisprong hebt gehad en er een menstruatie zit aan te komen…..
ReagerenAnoniem6 maart 2016 om 19:32Al een week lang? Heb nog altijd ondergewicht. Zou mij sterk verbazen. Zou het met mn darmen kunnen te lajen hebben. Heb 3 weken geleden met buikgriep door vedselvergiftiging. In mn ontlasting zitten ook veel onverteerbare resten eten. Het gene dat ik s avonds eet ligt er 12u later terug uit
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2016 om 19:33Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid zeker als je ontlasting nog niet helemaal goed is.
Reageren