- Anoniem21 maart 2016 om 19:16
Hallo,
Ik heb een pijnlijk probleem. Ik heb al een tijd last van jeuk bij mijn vagina. Vooral bij mijn schaamlippen. Als ik dan jeuk, kan ik gewoon stukjes vel ervan aftrekken. De huid is daar ontzettend droog. Doordat het steeds open gaat doet het zo’n pijn met plassen en met lopen! Ik smeer het wel vaker in met sudocreme maar dat helpt niet. Hier wordt het volgensmij alleen maar droger van.
Op de foto kun je zien hoe het eruit ziet.Ik hoop dat iemand mij kan helpen…
4 reactiesReagerenAnoniem21 maart 2016 om 19:22Ik zie dat de foto niet gepakt heeft in mijn bericht. Hier nog een poging…
ReagerenJohn (moderator)
21 maart 2016 om 19:39Het lukt blijkbaar niet zo met de foto.
Het kan een schimmelinfectie zijn. ga even langs bij de huisarts. Die kan er dan meteen iets voor voorschrijven
ReagerenJacky4 oktober 2016 om 13:03Zoek eens op Lichen Sclerose…. Heb je vaak jeuk? Witte plekjes die pijn doen? Echt…. Huisartsen hebben er weinig verstand van maar veel dermatologen wel…
ReagerenAnoniem4 oktober 2016 om 13:34Mijn eerste gedachte was ook een schimmel.
Reageren
Het kan een simpele candida-schimmel zijn die gemakkelijk te verhelpen is met een zalfje. Ik heb het wel eens op mijn balzak gehad, waarschijnlijk had ik mezelf besmet door eerst mijn voeten af te drogen en dan de rest van mijn lichaam. Het jeukt enorm, maar dat had ook wel een erotische bijwerking.