- Anoniem10 april 2018 om 18:30
Hoii,
Ik zit met een probleem. Ik heb sinds gisteren een hevige jeuk aan mijn schaamlippen en clitoris. Ik heb wel vaker jeuk gehad en ook aan mijn anus, maar nog nooit zoo erg. Het is erg hevig en de schaamlippen zijn erg gevoelig. Als ik de schaamlippen aanraak, moet ik meteen al jeuken. Of als mijn ondergoed er tegen aan schuurt. Ook brand het een beetje ineens, als ik ga plassen. Ik heb de test gedaan, maar ik heb geen bacteriele vaginose….Wat kan dit toch zijn en hoe kan ik de jeuk verlichten, want ik word echt gek van de jeuk!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 april 2018 om 18:33Het kan toch een infectie zijn. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenAnoniem10 april 2018 om 18:46Bedoel je een schimmelinfectie? Wat kan ik er tegen doen om het te verlichten momenteel? Want het jeukt als de pest!
ReagerenJohn (moderator)
10 april 2018 om 18:52Dat zou kunnen, maar een andere infectie is ook mogelijk. Ga in ieder geval naar de huisarts. Je zou nu kunnen koelen met een vochtig koud doekje
ReagerenAnoniem10 april 2018 om 19:15Ik heb het geprobeerd, maar mijn schaamlippen zijn te gevoelig voor aanraking:(
ReagerenJohn (moderator)
10 april 2018 om 19:18Je zou eventueel naar de huisartsenpost kunnen gaan
Reageren