- Anoniem5 juni 2014 om 14:33
Hallo,
Ik heb nu al een paar dagen last van jeuk aan mijn vagina. De jeuk werd erger en erger. Nu vandaag was de jeuk minder maar had ik onzettend veel pijn aan mijn binnenste schaamlippen. Mijn binnenste schaamlippen komen uit mijn buitenste schaamlippen. Sinds vandaag is mijn rechter binnen schaamlip opgezwollen en zeer pijnlijk.
Het doet pijn bij het zitten, wandelen, en het brand bij het plassen.Soa is uit te sluiten want heb nog nooit gevreeën.
Kan iemand me raad geven of helpen? Ben beetje beschaamd om naar de dokter te gaan.
Alvast bedankt!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 juni 2014 om 14:47Het zou een schimmelinfectie kunnen zijn.
Reageren
Misschien toch beter om even naar de huisarts te gaan. Die kan zien of het zo is en er een zalf voor voorschrijven.Anoniem5 juni 2014 om 16:08Kan het ook een allergie zijn voor inlegkruisjes met geur?
ReagerenJohn (moderator)
5 juni 2014 om 16:15Dat kan dus een infectie veroorzaken
ReagerenAnoniem5 juni 2014 om 17:06Hoe ziet zo’n schimmel infectie er dan uit en welke symptomen heb je dan?
ReagerenJohn (moderator)
5 juni 2014 om 20:05Jeuk, branderig gevoel met plassen, rode vlekken op en tussen de schaamlippen, meer afscheiding, stinkende afscheiding, bultjes, schilferige huid, pijnlijke schaamlippen.
Reageren
Ze hoeven niet allemaal tegelijk voor te komen.