- Anoniem8 maart 2016 om 11:13
Ik heb dit probleem al een hele tijd. Ik heb al een afspraak gemaakt bij mijn gynaecoloog maar ik kan er pas eind maart langs gaan en in tussentijd word ik dus echt gek… In de dag wanneer ik aangekleed ben heb ik er nauwelijks last van, de jeuk, branderigheid beginnen pas s avonds… Ik begin er nu ook wondjes door te krijgen omdat ik vaak krab… S nachts kan ik er niet door slapen… Dan probeer ik met een handdoek met koud water tussen mijn benen te liggen of toiletpapier tussen mijn schaamlippen te steken en dit verminderd dan wel wat de klachten.. Ik was mijzelf met lactacyd voor de gevoelige huid.. Ik heb bang dat ik een soa heb maar dat zal ik pas zeker weten wanneer ik bij de gynaecoloog ben geweest… Wanneer m’n schaamlippen erg droog zijn smeer ik neomycolog gel maar ik heb het gevoel dat dit niet zo heel veel helpt.. Daarnaast heb ik ook geen last van een vreemde afscheiding.. Weet iemand waar het aan kan liggen of wat het is? Eind maart ga ik sowiso bij de gynaecoloog, ik zou tot die tijd gewoon m’n leven terug wat dragelijker willen maken
4 reactiesReagerenAnoniem8 maart 2016 om 11:16Ps: mijn schaamlippen staan soms ook in een rare vorm en als ik er in knijp blijven ze op dezelfde manier staan als ik los laat…
ReagerenJohn (moderator)
8 maart 2016 om 13:02Ik zou in ieder geval maar eens stoppen met de lactacyd en de neomycolog gel.
Omdat je pas later op de dag klachten gaat krijgen, denk ik dat het te maken heeft met o.a. transpireren. Bij een soa zou je eigenlijk de hele dag door klachten moeten hebben. Bovendien zou een herpes uitbraak na ca. 3 weken ook weer weg zijn. Je schrijft dat je er al een hele tijd last van hebt. Ik denk eerder aan een irritatie. Door scheren bijvoorbeeld.
Gebruik enkele dagen zinkzalf of sudocreme. Was alleen met water en stop geen toiletpapier tussen je schaamlippen. Dat geeft alleen maar meer irritatie.Een soatest had je bij de huisarts kunnen doen. Daar hoef je niet perse voor naar een gynaecoloog.
[quote]Ps: mijn schaamlippen staan soms ook in een rare vorm en als ik er in knijp blijven ze op dezelfde manier staan als ik los laat…[/quote] Dit een normaal verschijnsel…
ReagerenAnoniem8 maart 2016 om 21:14Ik laat mij sinds kort om de 5 weken waxen dus ik denk niet dat het van het scheren is…
ReagerenJohn (moderator)
8 maart 2016 om 22:06Maar het kan wel van het waxen zijn. Daar komen wel eens vaker huidbeschadigingen bij voor
Reageren