- Nova25 augustus 2021 om 11:11
Hi
Ik heb een naar probleempje, namelijk mijn linker schaamlip jeukt ENORM! Het eerste wat dan in je opkomt is schaamluis of een soa. Van beide heb ik geen last. Althans het eerste zou ik niet weten, het is 8/10 keer kaal beneden (nee, geen ingegroeide haar) en voor zover ik weet (bijna 1,5 jaar een relatie) heeft mijn vriend geen soa’s. Of hij moet zijn vreemdgegaan, maar dat betwijfel ik Vooral omdat ik vaak 24/7 bij hem zit haha.
Ik maak altijd goed schoon beneden. Nooit met zeep! Zet alleen de straal erop, zorg er ook echt voor dat hij op een straalfunctie staat en niet de functie waar je onder doucht! Ook gebruik ik verder geen doekjes. Een enkele uitzondering als ik ongesteld ben en je daadwerkelijk door alles heen kan ruiken dat de maandelijkse periode aanwezig is. Dan vind ik het wel zo fris als ik geen toegang tot een douche heb. Denk hierbij aan school of werk, maar ook dit is zelden en heb ii nooit een reactie op gehad. Plas ook altijd het zaad er meteen uit en ga erna douchen.
Wat zou het kunnen zijn? Want ik ben momenteel nog op vakantie, maar ik schaam en irriteer mij onwijs aan de jeuk. Overigens met mijn vriend* Er valt gewoon niets te zien:/
!Het is nu roze door het krabben!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 augustus 2021 om 15:48Het kan een irritatie door scheren en transpireren zijn
ReagerenCaroline25 augustus 2021 om 23:37Op de foto niet veel te zien, maar jeuk kan natuurlijk vele oorzaken hebben.
ReagerenJohan26 augustus 2021 om 14:50Is niks ergs toen ik me nog vaak scheerde daar had ik dat ook vaak. Beter niet meer scheren gewoon laten groeien
Reageren