- Ik12 december 2011 om 07:22
Hallo allemaal!
Ik zit met een probleem waar ik graag wat ‘hulp’ bij wil hebben. Twijfel nog erg of ik naar de dokter zal gaan, maar als het nog langer duurt ga ik dat toch zeker doen.
Sinds een anderhalve week heb ik op mijn schaamlip een bultje zitten van enkele milimeters. Deze jeukt echt verschrikkelijk, vooral ’s avonds en ’s nachts, en ik weet niet goed wat ik er mee aan moet. Hij ziet er een beetje wittig uit, en valt niet uit te knijpen ofzo (heb ik al geprobeerd).
De vraag is nu: hoe kom ik er aan? En hoe kom ik er weer van af?
Het is niet ontstaan na het scheren (dat doe ik namelijk niet; alleen bijpunten haha), of van te strakke kleding (heb eerder al eens schimmelinfectie gehad door te strakke kleding; dus daar pas ik nu wel voor op). Misschien zou het een soa kunnen zijn, maar dat lijkt me sterk. Heb drie en een half jaar dezelfde vriend, en daarvoor heeft hij geen seks gehad en ik alleen veilig. Maar goed, zou misschien toch een mogelijkheid kunnen zijn?Verder zou het misschien kunnen meespelen dat ik diabetes heb die niet goed geregeld is?
Afijn, ik lees graag jullie reacties!
Groetjes van mij!2 reactiesReagerenAnoniem25 juni 2012 om 07:24Ik heb precies hetzelfde, word er helemaal gek van. Het bultje/puistje zit op m’n binnenste schaamlip net onder m’n clitoris en het jeukt vooral ‘savonds en ‘snachts. De jeuk is dan echt zo hevig dat ik de neiging heb het helemaal open te krabben. Weet iemand wat dif is?
ReagerenLana25 juni 2012 om 10:20Ik zou er een beetje Sudocrem op smeren.
Reageren