Zoeken Vraag het forum

Ontsteking bij vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Sinds ongeveer een maand heb ik een vervelend bultje bij mijn vagina, ongeveer een centimeter van mijn clitores vandaan. Eerst was het erg gevoelig. In het begin werd hij steeds dikker, ik heb toen zitten pulken en heb er pus uitgeknepen. Ik ging er daarom vanuit dat het een puistje was, het bultje leek ook weg te gaan maar inmiddels is hij weer groter goed voelbaar. Ik heb een vaste relatie dus geen verschillende bedpartners en heb al meer als 2 maanden geen seks gehad. Ik ga er dus niet vanuit dat het een SOA O.I.D. is. Ik dacht misschien aan een ontstoken haarzakje of talgklier? Ik zit momenteel in het buitenland en blijf daar nog een paar maanden. Ik ga liever niet hier naar een dokter. Hebben jullie enig idee wat het kan zijn en of het een goed idee is om het verder af te wachten?

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

ik heb er nu trouwens niet veel last meer van, het is niet meer zo gevoelig

Reageren
    John (moderator)

een ontstoken haarzakje of talgkliertje is het meest waarschijnlijk. Verder niets aan doen als het erger wordt dan toch maar even naar een arts.

Reageren
    Anoniem

misch een wratje moet je na laten kijken dermetaloog

Reageren
Reageer op: Ontsteking bij vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.