- Anoniem4 juni 2014 om 20:40
Hallo,
Sinds ongeveer een maand heb ik een vervelend bultje bij mijn vagina, ongeveer een centimeter van mijn clitores vandaan. Eerst was het erg gevoelig. In het begin werd hij steeds dikker, ik heb toen zitten pulken en heb er pus uitgeknepen. Ik ging er daarom vanuit dat het een puistje was, het bultje leek ook weg te gaan maar inmiddels is hij weer groter goed voelbaar. Ik heb een vaste relatie dus geen verschillende bedpartners en heb al meer als 2 maanden geen seks gehad. Ik ga er dus niet vanuit dat het een SOA O.I.D. is. Ik dacht misschien aan een ontstoken haarzakje of talgklier? Ik zit momenteel in het buitenland en blijf daar nog een paar maanden. Ik ga liever niet hier naar een dokter. Hebben jullie enig idee wat het kan zijn en of het een goed idee is om het verder af te wachten?3 reactiesReagerenAnoniem4 juni 2014 om 20:41ik heb er nu trouwens niet veel last meer van, het is niet meer zo gevoelig
ReagerenJohn (moderator)
4 juni 2014 om 20:50een ontstoken haarzakje of talgkliertje is het meest waarschijnlijk. Verder niets aan doen als het erger wordt dan toch maar even naar een arts.
ReagerenAnoniem13 juli 2014 om 07:56misch een wratje moet je na laten kijken dermetaloog
Reageren