- Tuinhek24 augustus 2018 om 20:19
Om maar even met de deur in huis te vallen..
Ik heb afgelopen maand veel seks gehad. De eerste week was er niets aan de hand, daarna werd mijn vagina wat droger/geirriteerd en stugger. Ondanks dit bleef ik seks hebben.Een weekje later voelde ik een stekende pijn toen de penis naar binnen ging aan het begin van de vagina. Ondanks dit heb ik hierna nog zo’n 3x seks gehad door de pijn heen.
Vervolgens had ik het idee dat mijn vaginaopening ontstoken was. Althans, zo voelde dit. Dit was meerendeel op 1 plekje. Als ik dit aanraakte of probeerde te wassen met water deed dit al zeer en gaf een stekende pijn.
Na een week kreeg ik (nogsteeds) een opgezette klier in mijn linker lies.Ik ben maandag naar mijn huisarts gegaan en zij heeft mij fusidinezalf voorgeschreven. Zij zag oppervlakkig niets raars of abnormaals maar kon niet erin kijken door de pijn.
Na een aantal dagen de zalf gebruikt te hebben voelt het stukken beter. Ik kan weer normaal lopen en fietsen etc.
Echter kreeg ik plots een brandend gevoel tijdens het plassen. Het gevoel alsof de urine langs de ontsteking liep. Ik heb even gekeken en tot mijn grote schrik zat er een zweertje wat precies overeenkomt met een aft, aan de binnenkant van mijn kleine schaamlip.Van het zoeken op internet word ik echter niets wijzer, dan heb ik direct herpes of HIV..
Echter heb ik wel gelezen dat aften kunnen ontstaan door ontstekingen. Dit zou dus de aft kunnen verklaren. Ook is de vagina ingang van binnen nog wat lichtjes rood en geirriteerd. Eerst kon ik het nieteens aanraken..Ik heb hier werkelijk nog nooit last van gehad maar het zoeken op internet maakt mij alleen maar gestrest en bang.
De jongen waar ik seks mee heb in negatief op soa’s.Ik denk puur dat de aft door de ontsteking komt maar de verontrusting in mij blijft, tot ik maandag naar de huisarts kan.
Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja een ernstig geval (soa) of gewoon een ontsteking?
Mvg
1 reactieReagerenTuinhek24 augustus 2018 om 20:41Symptomen opgesomd
– irritatie vagina opening/inwendig, roodheid.
– zweertje die qua uiterlijk precies overeenkomt met een aft 0,5cm, binnenkant kleine schaamlip.
– af en toe wat last van de onderbuik.
– sinds het zweertje pijn met plassen.
– opgezette klier linker lies
– lichte irritatie clitoris sinds gebruik van de zalf (kan een bijwerking zijn).
Er zat sinds de zalfgebruik veel verbetering in. Minder pijn en aanraking is weer mogelijk. Echter 4 dagen later (gisteren middag) ineens het zweertje. Deze doet echter niet zoveel zeer met aanraken.
Reageren