- Ikke2 oktober 2012 om 11:41
Hallo, ik weet niet of ik hier goed zit. Ik heb afgelopen vrijdag sex met iemand gehad, in eerste instantie wel veilig maar de condoom was gescheurd, daarna zijn we gewoon verder gegaan. Tijdens de sex hebben we ook anale sex gehad en daarna is hij weer in mn vagina gegaan (ik weet dat dit echt n “no go” is). En sinds zaterdag heb ik echt n heel erg branderd gevoel in mn vagina, vooral bij de opening en de achterste wand.. Ik heb geen pijn bij mijn baarmoedermond. Wel heb ik n raar gevoel rond mijn schaamlippen en clitoris, t lijkt wel n beetje geirriteerd.. Zou dit n infectie kunnen zijn doordat we van anaal weer naar vaginaal zijn gegaan? Zo ja wat kan ik hier aan doen, ik wil liever niet bij de huisarts met mn benen wijd.
Groetjes2 reactiesReagerenQuote2 oktober 2012 om 13:18Escherichia coli:
Reageren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Escherichia_colidokterK2 oktober 2012 om 14:53Beste Ikke,
Het klinkt een beetje als een schimmelinfectie. Dat gaat in principe van zelf over. Anders kan je bij de drogist Canesten halen (zalf en een ‘eitje’).
Als de klachten daarna niet overgaan, moet je toch echt even naar de huisarts om SOA en andere zaken uit te sluiten.
Reageren