- Anoniem29 september 2012 om 11:19
Hallo
Ik hoop dat iemand mss wat tips voor me heeft. Ik heb namelijk last van een zeer pijnlijke vagina. Na het plassen begint die pijn en blijft wel uren aanhouden, zéér vervelend. Het is niet echt branderig ofzo maar eerder irritant, een beetje stekend, ik kan er in ieder geval geen weg mee en lig plat in de zetel. Nu ga ik sowieso wel naar de dokter na het weekend, maar het zou handig zijn moest iemand dit mss herkennen en al wat tips kan geven die ik kan toepassen! Dankje
6 reactiesReagerenEmma29 september 2012 om 13:51Hai,
Reageren
Als ik jou was, zou ik urine inleveren bij de HA om op kweek te laten zetten. Kan een blaasontsteking zijn.dokterK30 september 2012 om 08:04Inderdaad je urine meenemen en een SOA-test laten doen. Kan je wel een tampon of iets anders inbrengen? Is het plots ontstaan? Hoe lang heb je al klachten? Heb je koorts?
ReagerenAnoniem30 september 2012 om 12:55Een SOA kan het niet zijn. Ik ben nog altijd samen met mijn eerste bedpartner en wij gebruiken altijd een condoom. Nu heb ik wel een lange geschiedenis van blaasontstekingen, maar dan beperkte de pijn zich tot de onderbuik. Nu is het echt in men vagina een superirritante zeurende pijn, ook pijn bij het plassen. Koorts heb ik niet.
Reagerenanoniem30 september 2012 om 15:17Hartstikke vervelend voor je zeg.
Reageren
Ik zou gewoon even langs de dokter gaan, dan weet je gelijk wat het is en kan het zo snel mogelijk verholpen worden. Ik weet inderdaad ook wel zeker dat het geen SOA is, daar behoren ook andere klachten bij. Mag ik nog vragen hoe oud je bent?
Succes ermee.anoniem30 september 2012 om 23:08Ik ben bijna 21 jaar oud, best vervelend want ik heb al ruim een jaar last bij het plassen, terwijl ik al een cystografie en alles heb ondergaan en er niets werd gevonden. Dat was altijd draaglijk maar dit erbij is enorm vervelend, het belemmerd de dagelijkse activiteiten enorm!!
Reagerenetra25 december 2012 om 12:48het kan zijn dat je een bacterie hebt van bv in je kontje neuken en an weer in de vagina weet niet of je dat doet maar zou kunnen
Reageren