- Bee8 mei 2018 om 14:58
Hoi,
Ik heb dus een probleem. Sinds ik seks heb gehad met mijn vriend heb ik echt intense pijn, terwijl we veel vaker seks hebben gehad en ik had nooit ergens last van. Er loopt nu (5 dagen later) nog steeds waterig bloed uit en 2 weken hiervoor ben ik ongesteld geweest dus ik weet ook zeker dat het dat niet is, want dat bloed ziet er bij mij altijd anders uit dan dit. Het is ook helemaal opgezwollen en zit helemaal dicht. Ook elke keer als dat bloed er uit loopt of als ik moet plassen en dat komt dan tegen dat gat aan begint het echt zo heftig pijn te doen ik kan ook amper lopen of zitten maar ik durf er niet mee naar de huisarts want dat vind ik ongemakkelijk. Ik heb verder geen rare afscheiding juist helemaal geen, alleen dat waterige bloed dan en het stinkt verder ook niet, dus alles wat ik probeer op te zoeken over spreekt elkaar tegen. Weet iemand hoe dit kan komen en wat ik kan doen om de pijn te verzachten?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
8 mei 2018 om 16:43Ik denk toch dat je er goed aan doet om met die klachten naar de huisarts te gaan. Een infectie kan ernstige gevolgen hebben
Reageren