Zoeken Vraag het forum

Wit, pijnlijk bultje bij de vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik had al een tijdje een pijnlijk plekje onder mijn vagina zodra het aangeraakt werd (op de huid tussen de vagina en anus), maar omdat ik niet zo lenig ben (haha xD ) kon ik niet zien wat het was en dacht ik dat het een wondje was??
    Sinds eergisteren begon het ook gewoon een pijnlijk plekje te worden, zelfs als ik er niet aanzit. Ik heb toen gekeken en zag één licht gekleurd bultje zitten, mogelijk nog 2 bultjes die ik niet goed kon zien. Ze voelen een beetje hard aan, alsof er een korstje op zit.
    Ik heb al 4 jaar dezelfde partner en nog nooit eerder ergens last van gehad. Kan dit een soa zijn of mogelijk iets anders? Ik durf namelijk niet naar de huisarts…
    Alvast bedankt.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen zo.
    Hoelang zitten de bultjes er al? Kijk eens goed met een spiegel hoe ze er precies uitzien.

Reageren
    Anoniem

Hoelang precies weet ik niet… minimaal wel twee weken denk ik. Maar sinds een paar dagen beginnen ze echt pijnlijk te worden.
    De bultjes zijn denk ik zo’n 2/3mm dik, en wel iets lichter gekleurd dan de huid eromheen.

Reageren
    John (moderator)

Lijken het vochtblaasjes die stuk gaan waar dan een korstje op komt?

Reageren
    Anoniem

Nou nee.. misschien eerder een soort kleine wratjes?

Reageren
    John (moderator)

Dan zou het een soa kunnen zijn.
    Misschien goed om toch maar even naar de huisarts te gaan. Als het genitale wratten zijn wees dan voorzichtig met aanraken. Ze zijn uiterst besmettelijk.

Reageren
Reageer op: Wit, pijnlijk bultje bij de vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.