- Anoniem9 juli 2014 om 09:47
Hallo,
Ik had al een tijdje een pijnlijk plekje onder mijn vagina zodra het aangeraakt werd (op de huid tussen de vagina en anus), maar omdat ik niet zo lenig ben (haha xD ) kon ik niet zien wat het was en dacht ik dat het een wondje was??
Sinds eergisteren begon het ook gewoon een pijnlijk plekje te worden, zelfs als ik er niet aanzit. Ik heb toen gekeken en zag één licht gekleurd bultje zitten, mogelijk nog 2 bultjes die ik niet goed kon zien. Ze voelen een beetje hard aan, alsof er een korstje op zit.
Ik heb al 4 jaar dezelfde partner en nog nooit eerder ergens last van gehad. Kan dit een soa zijn of mogelijk iets anders? Ik durf namelijk niet naar de huisarts…
Alvast bedankt.5 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 juli 2014 om 12:02Dat is moeilijk te zeggen zo.
Reageren
Hoelang zitten de bultjes er al? Kijk eens goed met een spiegel hoe ze er precies uitzien.Anoniem9 juli 2014 om 13:07Hoelang precies weet ik niet… minimaal wel twee weken denk ik. Maar sinds een paar dagen beginnen ze echt pijnlijk te worden.
Reageren
De bultjes zijn denk ik zo’n 2/3mm dik, en wel iets lichter gekleurd dan de huid eromheen.John (moderator)
9 juli 2014 om 13:26Lijken het vochtblaasjes die stuk gaan waar dan een korstje op komt?
ReagerenAnoniem9 juli 2014 om 13:29Nou nee.. misschien eerder een soort kleine wratjes?
ReagerenJohn (moderator)
9 juli 2014 om 13:37Dan zou het een soa kunnen zijn.
Reageren
Misschien goed om toch maar even naar de huisarts te gaan. Als het genitale wratten zijn wees dan voorzichtig met aanraken. Ze zijn uiterst besmettelijk.