Zoeken Vraag het forum

Bult naast vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rachidaa

Hallo, ik heb sinds een paar maanden last van een soort bult naast mijn vagina. De laatste tijd is het zeer vervelend gaan jeuken en als ik er hard op druk doet het enorm veel pijn. Voor de rest heb ik er geen last van. Ik voel hem wel als ik veeg bijvoorbeeld. Het begon eerst als een worm achtige vorm (ik kan geen beter voorbeeld geven) en na dat ik er vaker mee ben gaan voelen is het een soort bult. Ik wil ook niet gelijk naar de huisarts gaan want ik vind het vrij genant vanwege waar hij zit. Ik ben 13 jaar. Heb ook nooit seks ofzo gehad dus het is geen soa. Als iemand weet wat het is en/of wat ik moet doen.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen. Het kan een ontstoken talgkliertje zijn. Misschien toch goed om even naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Anoniem

Als ik er bijvoorbeeld in knijp dan zie ik dat het wit is. Ik weet niet het pus is want het knapt niet? Hij zit eral kei lang en is nog steeds niet uitgeknapt.

Reageren
    John (moderator)

Ga even naar de huisarts.Die kan er dan even naar kijken en zeggen wat het is en hoe je er vanaf komt.

Reageren
Reageer op: Bult naast vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.