- Rachidaa4 januari 2016 om 17:44
Hallo, ik heb sinds een paar maanden last van een soort bult naast mijn vagina. De laatste tijd is het zeer vervelend gaan jeuken en als ik er hard op druk doet het enorm veel pijn. Voor de rest heb ik er geen last van. Ik voel hem wel als ik veeg bijvoorbeeld. Het begon eerst als een worm achtige vorm (ik kan geen beter voorbeeld geven) en na dat ik er vaker mee ben gaan voelen is het een soort bult. Ik wil ook niet gelijk naar de huisarts gaan want ik vind het vrij genant vanwege waar hij zit. Ik ben 13 jaar. Heb ook nooit seks ofzo gehad dus het is geen soa. Als iemand weet wat het is en/of wat ik moet doen.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 januari 2016 om 18:27Het is moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen. Het kan een ontstoken talgkliertje zijn. Misschien toch goed om even naar de huisarts te gaan.
ReagerenAnoniem4 januari 2016 om 18:34Als ik er bijvoorbeeld in knijp dan zie ik dat het wit is. Ik weet niet het pus is want het knapt niet? Hij zit eral kei lang en is nog steeds niet uitgeknapt.
ReagerenJohn (moderator)
4 januari 2016 om 18:41Ga even naar de huisarts.Die kan er dan even naar kijken en zeggen wat het is en hoe je er vanaf komt.
Reageren