Zoeken Vraag het forum

Bultje in vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb sinds kort een soort bultje in mijn vagina, valk bij de ingang. Het is ren vlezig en redelijk zacht bultje. Het doet maar een beetje pijn maar ik heb constant het gevoel dat ik moet plassen, ook als ik net geweest ben. Nu heb ik het een week geleden ook gehad, maar dat is wegegaan. Het is twee dagen geleden terug gekomen en de volgende dag had ik nergens last van maar nu moet ik weer constant plassen voor mijn gevoel. Ik vroeg me af wat het is en of ik er mee naar de dokter moet of dat het vanzelf wel weg gaat.

17 reacties
    Reageren
    Anoniem

Nee, het zit echt in mijn vagina maar net in het begin, maar ik weet niet of het er nu hoort te zitten en alleen een beetje geirriteerd is of dat het iets totaal anders is

Reageren
    Alianne

Ben je intussen geweest? En wat was het dan?

Reageren
    anoniem2

Hey, ik heb last van precies hetzelfde. Een bultje vooraan in mijn vagina. Zacht en vlezig. Ik was hier al eerder mee naar de dokter geweest toen ik last had van een vaginale schimmelinfectie maar toen werd gezegd dat het alleen een beetje geïrriteerd was. Ik ben nu inmiddels een jaar verder ene het zit er nogsteeds. Ik voel me er niet prettig bij, mensen misschien een idee wat dit is?

Reageren
    Kim

Misschien een restantje van je maagdenvlies?

Reageren
    anoniem2

Dit zou best kunnen inderaad, bedankt. Het wordt alleen steeds groter en stroever. Lijkt wel of het het mijn vagina afsluit. Gaat dit vanzelf weg of is het een dokters bezoekje waardig?ik ben namelijk echt een mietje als het gaat om delen van zulke info

Reageren
    Emmeke

Bedoel je je clitoris? Of Klier van Bartholin?

Reageren
    anoniem2

Neenee, echt een bult van ‘wild vlees’

Reageren
    Lana

Nou, ik zou me over mijn schroom heenzetten en naar de huisarts gaan. Die kan mbv een speculum een onderzoekje doen en een diagnose stellen. Laat je weten als je geweest bent?

Reageren
    Anoniem

Ik heb precies hetzelfde ik heb hm vandaag ontdekt. Het heeft een beetje de zelfde vorm als een muggensteek of zo. Mag ik vragen of dit iets met seks te maken heeft?

Reageren
    Tandor1

Waar zit dat bultje precies? In je vagina, tussen of op de schaamlippen, aan de onderkant van de ingang van je vagina? Scheer je je schaamhaar weg?

Reageren
    Anoniem

Ik heb ook een bultje in de vagina,na 2 maanden een schimmelinfectie te hebben is dit bijna over krijg je dit.
    Vanmorgen naar de huisarts geweest die heeft een inwendig onderzoek gedaan,maar aangezien ik ongesteld ben konden ze het wel voelen maar niet zien,nu gaan ze me dus op testen of het geen bacteriele infectie is en moet ik binnen een week als het goed is naar de gynaecholoog.
    Ben benieuwd!

Reageren
Reageer op: Bultje in vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.