- Anoniem5 maart 2013 om 09:35
Ik heb sinds kort een soort bultje in mijn vagina, valk bij de ingang. Het is ren vlezig en redelijk zacht bultje. Het doet maar een beetje pijn maar ik heb constant het gevoel dat ik moet plassen, ook als ik net geweest ben. Nu heb ik het een week geleden ook gehad, maar dat is wegegaan. Het is twee dagen geleden terug gekomen en de volgende dag had ik nergens last van maar nu moet ik weer constant plassen voor mijn gevoel. Ik vroeg me af wat het is en of ik er mee naar de dokter moet of dat het vanzelf wel weg gaat.
17 reactiesReagerenQuote5 maart 2013 om 09:42Bedoel je Klier van Bartholin?
Reageren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Klier_van_BartholinAnoniem5 maart 2013 om 10:54Nee, het zit echt in mijn vagina maar net in het begin, maar ik weet niet of het er nu hoort te zitten en alleen een beetje geirriteerd is of dat het iets totaal anders is
ReagerenQuote5 maart 2013 om 11:33Anatomie van de menselijke vagina:
Reageren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vagina#Anatomie_van_de_menselijke_vaginaAnoniem15 maart 2013 om 11:48Lees ook:
Bultje in vagina
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Vagina-baarmoeder-eierstokken/168694-klein-bultje-in-vagina.htmlAlianne2 juli 2013 om 21:03Ben je intussen geweest? En wat was het dan?
Reagerenanoniem228 augustus 2013 om 08:48Hey, ik heb last van precies hetzelfde. Een bultje vooraan in mijn vagina. Zacht en vlezig. Ik was hier al eerder mee naar de dokter geweest toen ik last had van een vaginale schimmelinfectie maar toen werd gezegd dat het alleen een beetje geïrriteerd was. Ik ben nu inmiddels een jaar verder ene het zit er nogsteeds. Ik voel me er niet prettig bij, mensen misschien een idee wat dit is?
ReagerenKim28 augustus 2013 om 12:57Misschien een restantje van je maagdenvlies?
Reagerenanoniem228 augustus 2013 om 21:57Dit zou best kunnen inderaad, bedankt. Het wordt alleen steeds groter en stroever. Lijkt wel of het het mijn vagina afsluit. Gaat dit vanzelf weg of is het een dokters bezoekje waardig?ik ben namelijk echt een mietje als het gaat om delen van zulke info
ReagerenEmmeke28 augustus 2013 om 22:05Bedoel je je clitoris? Of Klier van Bartholin?
Reagerenanoniem229 augustus 2013 om 10:00Neenee, echt een bult van ‘wild vlees’
ReagerenLana29 augustus 2013 om 10:32Nou, ik zou me over mijn schroom heenzetten en naar de huisarts gaan. Die kan mbv een speculum een onderzoekje doen en een diagnose stellen. Laat je weten als je geweest bent?
ReagerenAnoniem16 december 2013 om 21:39Ik heb precies hetzelfde ik heb hm vandaag ontdekt. Het heeft een beetje de zelfde vorm als een muggensteek of zo. Mag ik vragen of dit iets met seks te maken heeft?
ReagerenTandor116 december 2013 om 23:16Waar zit dat bultje precies? In je vagina, tussen of op de schaamlippen, aan de onderkant van de ingang van je vagina? Scheer je je schaamhaar weg?
ReagerenAnoniem20 december 2013 om 09:56Ik heb ook een bultje in de vagina,na 2 maanden een schimmelinfectie te hebben is dit bijna over krijg je dit.
Reageren
Vanmorgen naar de huisarts geweest die heeft een inwendig onderzoek gedaan,maar aangezien ik ongesteld ben konden ze het wel voelen maar niet zien,nu gaan ze me dus op testen of het geen bacteriele infectie is en moet ik binnen een week als het goed is naar de gynaecholoog.
Ben benieuwd!