denken klaar te komen?

Hallo,
    Ik heb een beetje een rare vraag. ik heb al 2 jaar een vriend en we hebben ook natuurlijk gewoon seks. Maar telkens als ik denk klaar te komen is er niks. Ik ben elke keer hartstikke opgewonden en wil graag met hem naar bed.
    Ik voel me daar rot over, want het is nog nooit gelukt. Hoe kan dit?

Reageren

Rare vragen bestaan niet! En je bent ook niet de enige met dit probleem.
    Ik heb wel nog een vraag.
    Hoe is het met het orgasme van je vriend? Komt hij ook klaar als jij denkt klaar te komen? Of is hij later?

Reageren

ik snap even iets niet... zijn jullie al wel of niet met elkaar naar bed geweest? Wat bedoel je met seks?

en we hebben ook natuurlijk gewoon seks...
    en wil graag met hem naar bed...

???

Reageren

Ja ik heb gewoon al 2 jaar seks. maar hij wordt onzeker als ik niet kom. dus daarom wordt het steeds minder terwijl ik gewoon graag wil.

Mijn vriend komt heel snel klaar, 3 minuten is al lang. En als ik zeg dat ik denk te komen inderdaad, dan komt hij klaar.

Reageren

Alsjeblieft help me!

Reageren

Dan is het aan hem om jou eerst klaar te laten komen. Dat kan ook met zijn handen hoor, of met zijn tong. Dus als hij eerder klaarkomt dan jij (wat veel jonge mannen overkomt) dan kan hij daarna verder spelen en jou laten komen als dat zo belangrijk voor hem is.

Succes

Reageren

ja maar als ik denk te komen dan komt er niks. Dus daarom had ik deze vraag..

Weten jullie hier iets over?

Reageren

Als jij denkt te komen heb je dus wel nog even nodig voordat het echt gebeurt. Als je vriend dan al een orgasme heeft gehad is dat voor jou in ieder geval te snel geweest.
    Jullie moeten eens proberen om elkaar op een andere manier tot op het punt te brengen dat je denkt dat je komt. Vervolgens dan pas neuken. Gebruik glijmiddel dat kan het gevoel bij je vriend iets vertragen.

Reageren

Ja dat gebruiken wij dus al, maar het is nog steeds heel snel. Is daar ook iets voor?

We zullen het gaan proberen.

Reageren

Kun je jezelf wel laten komen?

Reageren

Er is inderdaaad wel iets te krijgen via de huisarts. Emla zalf.
    Maar ik denk dat je eerst het best zelf op zoek kunt gaan naar manieren op het orgasme bij je vriend uit te stellen. Het is echt een kwestie van oefenen.

Reageren

Nee mezelf laten komen lukt ook niet.
    maar we gaan nu vanalles proberen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: denken klaar te komen?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe