Zoeken Vraag het forum

Bruine afscheiding (continu)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik heb het nu ook elke dag het echt heel raar nog niet mee naar de dokter geweest maar ik vraag me af wat het is. komt het niet van de pil?

John (moderator)

Als je de pil gebruikt zou dat kunnen. Hoe lang gebruik je de pil al?
    Hoe oud ben je? slik je de pil door?

Reageren
    Anoniem

Dat heb k ook , eerst was t wit en zei mijn moeder dat is witte afscheiding heel normaal, maar nu is het ineenkeer bruin rood alleen weet k niet wat ik ertegen kan doen

Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?
    Menstrueer je al?

Reageren
    Anoniem

Ik ben 12 en heb het ook net gekregen. Vanmorgen. Maar het ruikt naar bloed. Wat is het eigenlijk? Ik ben nog niet ongesteld….

Reageren
    John (moderator)

Het is bloed. Maar dan bloed van vorige menstruatie dat al even in de baarmoeder zat. Daarom kleurt het bruin
    Praat er met je moeder over. Die weet hier alles van.

Reageren
    Anoniem

Ik heb dat ook opeens allemaal bruine afscheiding uit mijn vagina. Ik ben al wel een keer ongesteld geweest wat moet ik doen?

Reageren
    John (moderator)

in de regel is dat oud bloed van de vorige menstruatie dat nog in de baarmoeder zat. Het kan een teken zijn dat je menstruatie er weer zit aan te komen.

Reageren
    Anoniem

Ik heb sinds een paar weken nu een staafje in mijn arm. Die heb ik gekregen precies na mijn eisprong.
    Ben daarna een week later ongesteld geworden.
    Maar nu verlies ik elke dag oud bloed. Dit duurt nu al 2 weken.
    Voel me er erg ongemakkelijk bij.

Hoe lang zou ik nu nog het oude bloed blijven verliezen?

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden

Reageren
    Dydo

Hallo,

ik heb t zelfde probleem , en zit dus net aan de pil dus neem aan dat het daardoor komt?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou inderdaad kunnen

Reageren
    Anoniem

Ik heb me spiraal er maandag uit laten halen nu heb ik een bruine afscheiding heb onveilig 2 keer seks gehad kan het een zwangerschaps symptoon zijn?

Reageren
    John (moderator)

Nee, dat is het gevolg van het verwijderen van de spiraal.  Dat wil niet zeggen dat je niet zwanger zou kunnen raken

Reageren
    Anoniem

Hey ben je er al vanaf? Weet je toevallig wat het probleem uiteindelijk is geweest

Reageren
Reageer op: Bruine afscheiding (continu)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.