Zoeken Vraag het forum

Bruine afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Denise

hoii,

ik ben 15 jaar en ik zou deze maand Ongesteld moeten worden maar ik ben het nog niet geweest. 2 dagen geleden dacht ik dat ik ongesteld was maar ik had alleen veegjes van rood bloed en daarna bruine afscheiding. Ik hebt deze maand vaak sex gehad alleen ik zou aan de pil gaan. De dokter zei als je Ongesteld word ga dan aan de pil. Dus ik zit te wachten totdat ik ongesteld word alleen ik word het niet en nu heb ik al 2 dagen bruine afscheiding? BEN IK ZWANGER?!? of is er iets anders aan de hand zou iemand me kunnen helpen?

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je dan onbeschermde seks gehad? Zijn je menstruaties normaal altijd precies op tijd?

Reageren
    Denise

k heb indderdaad onbeschermde seks gehad alleen hij kwam niet in me klaar hij haalde het altijd er uit voordat die klaar kwam. En me menstruatie is heel onregelmatig alleen deze maand hoor ik Gwn Omgesteld te worden. Ik ben gewoon hee bang dat ik zwanger ben??

Reageren
    John (moderator)

“En me menstruatie is heel onregelmatig alleen deze maand hoor ik Gwn Omgesteld te worden”
    Als je menstruatie toch heel onregelmatig is, zul je gewoon even moeten afwachten totdat ze doorzet.

Reageren
    Denise

ja maar ik heb elke maand we een beetje onregelmatig maar niet heel erg scheelt misschien 2 dagen of een week meer niet

Reageren
    John (moderator)

En wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie?

Reageren
    Denise

pfff ik heb Echt geen idee maar ik had ong de laatste week van april O gesteld moeten worden

Reageren
    Denise

maar wat ie die bruine afscheiding? Ik ben super bang!

Reageren
    John (moderator)

Dat zal het begin van je menstruatie zijn.. gewoon even afwachten

Reageren
    John (moderator)

het is toch de laatste week van april? wacht maar even rustig af

Reageren
    Denise

Oke super bedankt!

Reageren
    Denise

haai, na 3 dagen bruine afscheiding te hebben gehad is het nu weg en ik ben nog steeds niet k gesteld. Wat moet ik doen?!?

Reageren
    John (moderator)

gewoon rustig afwachten

Reageren
Reageer op: Bruine afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.