Zoeken Vraag het forum

Bruine afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Onbekend

Hoi allemaal,

Sinds twee dagen heb ik last van wat minimale licht bruinige afscheiding. Niet heel de dag door, maar zo af toe. Dit betekend dat het alleen is bij het afvegen.

In februari heb ik een tijd de pil doorgeslikt en kreeg ik een doorbraakbloeding. Nu ben ik het ongeveer 2.5 week geleden ongesteld geworden en stop ik nu weer bijna met mijn pil. De pil neem ik altijd heel strikt, soms weleens op andere tijdstippen maar altijd voordat ik ga slapen en ik heb geen een pil gemist.

Verder heb ik wel een vaste vriend en onbeschermd seks. Op soa’s ben ik getest en daar is niks uitgekomen.

Is deze bruinige afscheiding weer een doorbraakbloedig/spotting, komt m’n menstruatie eerder of wat kan er aan de hand zijn? Verder heb ik nergens last van. Geen pijn, jeuk, pijn in borsten, misselijk etc.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Bruine afscheiding is doorgaans wat oud bloed dat nog van de laatste menstruatie in de baarmoeder zit er dan uitkomt. Niets bijzonders.

Reageren
    Anoniem

En wat als het wat compact is en er allemaal draden aan zitten?

Ik heb dit nog nooit gezien.. ik heb dit nog nooit gehad ook..maar ik maak me heel veel zorgen. Ook heb ik hele heftige krampen en hoor ik helemaal nog niet ongesteld te zijn..

Iemand een idee wat er mis kan zijn?

Reageren
    John (moderator)

Dat zullen sliertjes zijn van het baarmoederslijmvlies. Dat is een gevolg van doorslikken. Het zou kunnen dat je weer een doorbraakbloeding krijgt. Beter om de komende 3 strippen niet door te slikken en telkens na iedere strip een stopweek te houden

Reageren
Reageer op: Bruine afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.