- Onbekend6 mei 2017 om 20:04
Hoi allemaal,
Sinds twee dagen heb ik last van wat minimale licht bruinige afscheiding. Niet heel de dag door, maar zo af toe. Dit betekend dat het alleen is bij het afvegen.
In februari heb ik een tijd de pil doorgeslikt en kreeg ik een doorbraakbloeding. Nu ben ik het ongeveer 2.5 week geleden ongesteld geworden en stop ik nu weer bijna met mijn pil. De pil neem ik altijd heel strikt, soms weleens op andere tijdstippen maar altijd voordat ik ga slapen en ik heb geen een pil gemist.
Verder heb ik wel een vaste vriend en onbeschermd seks. Op soa’s ben ik getest en daar is niks uitgekomen.
Is deze bruinige afscheiding weer een doorbraakbloedig/spotting, komt m’n menstruatie eerder of wat kan er aan de hand zijn? Verder heb ik nergens last van. Geen pijn, jeuk, pijn in borsten, misselijk etc.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 mei 2017 om 00:02Bruine afscheiding is doorgaans wat oud bloed dat nog van de laatste menstruatie in de baarmoeder zit er dan uitkomt. Niets bijzonders.
ReagerenAnoniem8 mei 2017 om 01:34En wat als het wat compact is en er allemaal draden aan zitten?
Ik heb dit nog nooit gezien.. ik heb dit nog nooit gehad ook..maar ik maak me heel veel zorgen. Ook heb ik hele heftige krampen en hoor ik helemaal nog niet ongesteld te zijn..
Iemand een idee wat er mis kan zijn?
ReagerenJohn (moderator)
8 mei 2017 om 02:04Dat zullen sliertjes zijn van het baarmoederslijmvlies. Dat is een gevolg van doorslikken. Het zou kunnen dat je weer een doorbraakbloeding krijgt. Beter om de komende 3 strippen niet door te slikken en telkens na iedere strip een stopweek te houden
Reageren