Zoeken Vraag het forum

Bruine afscheiding, veel afscheiding.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ashleyy

Hallo allemaal.

Ik ben 17 jaar en ik heb nu ongeveer 2 weken last van bruine afscheiding, de ene dag is het erger als de andere dag. Ik heb het al met mijn vriendinnen besproken maar hun hebben wel vloed maar niet bruins. Ik slik de pil dus ik moet nog niet ongesteld worden. Ik vind dit echt heel erg vervelend, en ik zou me ook schamen als ik bijvoorbeeld sexsueel contact zou moeten hebben want binnen in mijn vagina is het dan ook een beetje bruin. Vandaag had ik er nog geen last van naarmate toen ik ging douchen begon het opeens weer Ik ben ten einde raad en mijn moeder zei dat het met mijn hormonen te maken heeft, en dat de dokter niks kan doen.

Alsjeblieft, heeft iemand raad?

5 reacties
    Reageren
    meisje

ik heb dat dus ook word helemaal gek elke keer bruine afscheiding . ben bang dat het wat is maar heb geen jeuk of andere symptonen! alleen afscheiding en af en toe witte slijm. hoezo want elke dag is je slip echt vies heel erg vevelend ook als je sex wilt.

Reageren
    Ashleyy

Heey! Ik ben naar de dokter geweest en ik had het vertelt ik heb een andere pil. En ik heb een kuur gekregen van vier pilletjes die moet ik dan eenmalig innemen ik hoop dat het werkt en als dat niet werkt dan moet ik weer terug. Je moet echt naar de dokter gaan dat is de enige optie.

Reageren
    Anoniem

Ik ben 14 jaar en ik ben een paar keer ongesteld geweest, vorige keer was paar weken terug. Nu heb ik van mezelf al afscheiding, maar nu is het opeens heel donkerbruin. Na mn menstruatie heb ik meestal nog iets donkerdere afscheiding door oud bloed, maar niet zo donker als dit. Is dit ook oud bloed of niet?

Reageren
    John (moderator)

Dat zal inderdaad ook nog oud bloed zijn dat nog in je baarmoeder zat er nu uitkomt.

Reageren
Reageer op: Bruine afscheiding, veel afscheiding.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.